OF er word over je heen geplast OF je word gebeft/afgetrokken: afgetrokken
OF heb sex met je aartsvijand op school OF heb sex met de lelijkste jongen/meisje die je kent aartsvijand
OF ga zelf vreemd OF je partner gaat vreemd zelf
OF Sex met iemand waarnaar jouw seksuele voorkeur niet uitgaat OF Sex met een familielid mijn voorkeur
OF verwend worden in bed OF je word gebeft/afgetrokken afgetrokken
bij deze lijst moet je steeds 1 van de 2 kiezen…. suc6!!!
ik vul zelf ook mr ff in
OF er word over je heen geplast OF je word gebeft/afgetrokken ik denk plassen
OF heb sex met je aartsvijand op school OF heb sex met de lelijkste jongen/meisje die je kent met mijn aarstvijand
OF ga zelf vreemd OF je partner gaat vreemd ikzelf
OF Sex met iemand waarnaar jouw seksuele voorkeur niet uitgaat OF Sex met een familielid niet mijn voorkeur
OF verwend worden in bed OF je word gebeft/afgetrokken verwend worden
JE MOET ER 1 KIEZEN
je word gebeft/afgetrokken
heb sex met je grootste aartsvijand
ga zelf vreemd
Sex met iemand waarnaar jouw seksuele voorkeur niet uitgaat
verwend worden in worden in bed
OF er word over je heen geplast OF je word gebeft/afgetrokken
OF heb sex met je aartsvijand op school OF heb sex met de lelijkste jongen/meisje die je kent
OF ga zelf vreemd OF je partner gaat vreemd
OF Sex met iemand waarnaar jouw seksuele voorkeur niet uitgaat OF Sex met een familielid
OF verwend worden in bed OF je word gebeft/afgetrokken
JE MOET ER 1 KIEZEN
OF heb sex met je aartsvijand op school OF heb sex met de lelijkste jongen/meisje die je kent
OF Sex met iemand waarnaar jouw seksuele voorkeur niet uitgaat OF Sex met een familielid
JE MOET ER 1 KIEZEN
OF er word over je heen geplast OF je word gebeft/afgetrokken afgetrokken
OF heb sex met je aartsvijand op school OF heb sex met de lelijkste jongen/meisje die je kent aardsvijand I guess, weet niet een wie dat zou zijn
OF ga zelf vreemd OF je partner gaat vreemdheb geen partner maar partner
OF Sex met iemand waarnaar jouw seksuele voorkeur niet uitgaat OF Sex met een familielid seks met iemand wat niet seksuele voorkeur is
OF verwend worden in bed OF je word gebeft/afgetrokken afgetrokken
JE MOET ER 1 KIEZEN
JE MOET ER 1 KIEZEN
OF er word over je heen geplast OF je word gebeft/afgetrokken afgetrokken
OF heb sex met je aartsvijand op school OF heb sex met de lelijkste jongen/meisje die je kent Aartsvijand
Partner
voorkeur niet uitgaat
verwend worden in bed OF je word
JE MOET ER 1 KIEZEN
Gebeft
Aartsvijand
Partner
Familielid
Verwend in bed
OF er word over je heen geplast OF je word gebeft/afgetrokken. 2
OF heb sex met je aartsvijand op school OF heb sex met de lelijkste jongen/meisje die je kent. 2
OF ga zelf vreemd OF je partner gaat vreemd. 1
OF Sex met iemand waarnaar jouw seksuele voorkeur niet uitgaat OF Sex met een familielid. 1
OF verwend worden in bed OF je word gebeft/afgetrokken. 1
JE MOET ER 1 KIEZEN
OF er word over je heen geplast OF je word gebeft/afgetrokken word afgetrokken
OF heb sex met je aartsvijand op school OF heb sex met de lelijkste jongen/meisje die je kent aardsvijand
OF ga zelf vreemd OF je partner gaat vreemd heb geen partner
OF Sex met iemand waarnaar jouw seksuele voorkeur niet uitgaat OF Sex met een familielid voorkeur maakt niet uit dus die
OF verwend worden in bed OF je word gebeft/afgetrokken verwend in bed
JE MOET ER 1 KIEZEN
OF er word over je heen geplast OF je word gebeft/afgetrokken Afgetrokken
OF heb sex met je aartsvijand op school OF heb sex met de lelijkste jongen/meisje die je kent Aartsvijand
OF ga zelf vreemd OF je partner gaat vreemd Zelf vreemd gaan
OF Sex met iemand waarnaar jouw seksuele voorkeur niet uitgaat OF Sex met een familielid Sex met een familie lid
OF verwend worden in bed OF je word gebeft/afgetrokken Verwend worden
OF er word over je heen geplast OF je word gebeft/afgetrokken Geplast
OF heb sex met je aartsvijand op school OF heb sex met de lelijkste jongen/meisje die je kent Aatsvijand
OF er word over je heen geplast OF je word gebeft/afgetrokken Gebeft/afgetrokken
OF ga zelf vreemd OF je partner gaat vreemd Zelfvreemdgaan
OF Sex met iemand waarnaar jouw seksuele voorkeur niet uitgaat OF Sex met een familielid Sex met familie lid
OF er word over je heen geplast OF je word gebeft/afgetrokken Afgetrokken worden. Met plassen heb ik echt helemaal niks.
OF heb sex met je aartsvijand op school OF heb sex met de lelijkste jongen/meisje die je kent Sex met de ‘lelijkste’. Het gaat mij uiteindelijk om de persoonlijkheid.
OF ga zelf vreemd OF je partner gaat vreemd Ik heb al eens meegemaakt dat m’n partner vreemdging. Ik zou dat echt nooit zelf doen. Dus partner dan maar.
OF Sex met iemand waarnaar jouw seksuele voorkeur niet uitgaat OF Sex met een familielid Met familie is echt een no-go.
OF verwend worden in bed OF je word gebeft/afgetrokken Afgetrokken worden. Maar dat kan ook vallen onder verwennen in bed natuurlijk
Doe maar aftrekken, geen pis please
Lelijkste persoon die ik ken?
Mn partner dan maar, ik zou het ook eigenlijk helemaal niet erg vinden. Het hele gedoe van "Jij bent van mij en van mij alleen" heb ik niks mee
Maar ik kan natuurlijk begrijpen waarom mensen dat niet zouden willen dus dan lijkt het mij beter als mn partner het doet en dat ik het goed vind. Inplaats van ik die een affaire heeft en mn vriendin die dat niet goed vindt.
Waar mn seksuele voorkeur niet naar gaat. Familie is familie en geen potentielë partner.
Afgetrokken worden, maar zoals @tim16 zegt dat kan ook onder verwennen vallen toch?
OF er word over je heen geplast OF je word gebeft/afgetrokken 2
OF heb sex met je aartsvijand op school OF heb sex met de lelijkste jongen/meisje die je kent 2
OF ga zelf vreemd OF je partner gaat vreemd2
OF Sex met iemand waarnaar jouw seksuele voorkeur niet uitgaat OF Sex met een familielid 1
2
JE MOET ER 1 KIEZEN
de 2e
1e
de 1e
1e
1e
JE MOET ER 1 KIEZEN
er word over je heen geplast OF je word gebeft/afgetrokken GEBEFT
OF heb sex met je aartsvijand op school OF heb sex met de lelijkste jongen/meisje die je kent AARTSVIJAND
OF ga zelf vreemd OF je partner gaat vreemd PARTNER
OF Sex met iemand waarnaar jouw seksuele voorkeur niet uitgaat OF Sex met een familielid FAMILIE
OF verwend worden in bed OF je word gebeft/afgetrokken GEBEFT
JE MOET ER 1 KIEZEN
OF er word over je heen geplast OF je word gebeft/afgetrokken 2e
OF heb sex met je aartsvijand op school OF heb sex met de lelijkste jongen/meisje die je kent 1e
OF ga zelf vreemd OF je partner gaat vreemd 2e
OF Sex met iemand waarnaar jouw seksuele voorkeur niet uitgaat OF Sex met een familielid 1e
OF verwend worden in bed OF je word gebeft/afgetrokken 2e
OF er word over je heen geplast OF je word gebeft/afgetrokken gebeft
OF heb sex met je aartsvijand op school OF heb sex met de lelijkste jongen/meisje die je kent aartsvijand
OF ga zelf vreemd OF je partner gaat vreemd zelf
OF Sex met iemand waarnaar jouw seksuele voorkeur niet uitgaat OF Sex met een familielid niet voorkeur
OF verwend worden in bed OF je word gebeft/afgetrokken gebeft
OF er word over je heen geplast OF je word gebeft/afgetrokken: afgetrokken
OF heb sex met je aartsvijand op school OF heb sex met de lelijkste jongen/meisje die je kent lelijkstr meisje (doe gw ogen dicht en fantaseer)
OF ga zelf vreemd OF je partner gaat vreemd : ik vreemd gaan
OF Sex met iemand waarnaar jouw seksuele voorkeur niet uitgaat OF Sex met een familielid: familielid (met een peetdochter, heb er al een keer over gefantaseerd)
OF verwend worden in bed OF je word gebeft/afgetrokken: verwend in bed
JE MOET ER 1 KIEZEN
OF er word over je heen geplast O je word gebeft/afgetrokken
mn aarstvijand is eig best lekker haha
doe t liever niet maar ja
k ben bi en beetje een slet dus ja t boeit me niet zoveel met wie eig
ik vind zelf het voorspel leuker dan het echte werk