Vraag

wortel probleem

  • 14 August 2020
  • 11 reacties
  • 1326 Bekeken

Badge

Help mij ik ben een jongen ik heb een probleem mn ouders zijn uit eten en ik dacht ik ga experimenteren  met mn kont en lul maar toen pakte ik een wortel en gebruikte een wortel als dildo maar toen zat hij vast en mijn ouders kwamen thuis das ging naar mijn kamer en verberg alles en zo maar hij zit nog steeds vast ik krijg hem er niet uit help


11 reacties

Badge

trek gewoon. er kan denk ik niets gebeuren. alleen zou ik het wel vertellen en zeggen dat je ouders die wortel niet meer kunnen gebruiken

Niet zo slim om zoiets in je anus te steken. Zit hij er helemaal in, of steekt er nog een stukje uit?

Als hij er nog een stukje uitsteekt zou ik op de wc gaan zitten en ontspannen. Als er niet te veel spanning op staat zou hij er met een beetje druk toch wel uit moeten gaan. Breek hem vooral niet af.

Als hij er helemaal inzit, kan je proberen om te persen tijdens het hurken.

Als dit niet werkt, zal je toch echt naar de dokter moeten. Dan gaat het er echt niet meer vanzelf uit. Als het te lang blijft zitten, is dit erg gevaarlijk. Dus zet je dan over je schaamte heen en ga naar de dokter. Als je het nog langer laat zitten zal dat toch de enige oplossing zijn. Dus doe het dan maar zo snel mogelijk om inwendige schade te voorkomen.

Badge

Bedank hij zit er helemaal in

Badge

steekt er niks meer uit?

 

je zou kunnen proberen om met je vingers in je kont bij de wortel te komen om hem er uit te trekken

 

Dit is toch echt geen groot probleem, je kan er waarschijnlijk makkelijk met je vingers bij en zo niet dan poep je hem gewoon uit wanneer je weer moet poepen.

@12345v54321 Dit denk je te snel. Er zijn heel wat gevallen bekend waarin er een arts aan te pas moest komen om een niet-lichaamseigen voorwerp te verwijderen uit het darmkanaal. Googel er maar eens naar.

Als ie er helemaal inzit, is de kans aanwezig dat hij niet meer recht voor de uitgang gaat liggen zeg maar. Dan kan je persen wat je wilt, maar dan komt ie er echt niet uit.

Badge

ga gewoon naar de dokter. dat is het beste wat je kunt doen

 

@12345v54321 Dit denk je te snel. Er zijn heel wat gevallen bekend waarin er een arts aan te pas moest komen om een niet-lichaamseigen voorwerp te verwijderen uit het darmkanaal. Googel er maar eens naar.

Als ie er helemaal inzit, is de kans aanwezig dat hij niet meer recht voor de uitgang gaat liggen zeg maar. Dan kan je persen wat je wilt, maar dan komt ie er echt niet uit.

Ja, maar dat is dan niet met een klein stukje wortel, bovendien is het ook krap en nauw daarbinnen. Die wortel poep je er zo weer uit.

Hey,

Ja je moet echt naar de huisarts toe. Ik snap dat dat ongemakkelijk is maar als je het niet doet kun je echt grotere problemen krijgen.

Reputatie 4
Badge +3

je zou kunnen proberen om met je vingers in je kont bij de wortel te komen om hem er uit te trekken

 

sorry dat ik het zeg, maar bij het lezen van deze reactie moest ik echt heel hard lachen

Reageer