Vraag

wordt mijn zus niet zwanger ?

  • 9 August 2021
  • 4 reacties
  • 1900 Bekeken

Badge

Hoi ik ben denzel , 14 jaar oud , ja ik weet het het is beschamend maar ik had sex met mijn zus die is 15 jaar oud bijna 16 ,maar toen mijn sperma kwam spuit de ik het in haar vagina is dat niet erg ,want ik heb gehoord als je in een vagina sperma spuit dat ze zwanger hoord ,ik ben een beetje zenuwachtig ik hoop dat ze echt niet zwanger woord anders heb ik een super erge probleem , en mijn ouders zullen dat dan ook zien:(


4 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hey @DenzelDeSurinamer 

Ik hoop dat je zus de pil slikt anders is er zeker een kans dat je zus zwanger word. Gebruik altijd voorbehoedmiddelen! Ik weet niet hoelang geleden het is dat je seks had, maar als het binnen 1 dag was kan je een morning-afterpil halen. Mocht ze zwanger zijn dan kan dat het nog stoppen. Daarna is de enige optie abortus en dan weten je ouders er ook vanaf.

Groetjes NV

Reputatie 1
Badge +1

Hoi @DenzelDeSurinamer

Het is helemaal verkeerd dat je sex hebt met je zus. 

Hoelang is het geleden dat je sex met haar gehad hebt? Want anders zou ik een morning afterpil halen als ik haar was

 

Vrg

t chayenn

Uhh... hoezo hebben jullie dat gedaan? Je weet toch dat dit heel verkeerd is?

 

Nou goed, het is gebeurd. Weet jij of zij gebruik maakt van anticonceptiemiddelen? Zo ja dan is er niks aan de hand. Verder kan zij een zwangerschapstest doen of, als het recent gebeurde, een morningafterpil nemen. Blijkt zij dan toch een bevruchting gehad te hebben dan zou er een abortus moeten komen

Reputatie 3
Badge +3

ik vind het best wel fout maar hoop niet dat ze zwanger is

Reageer