Vraag

worden je ballen kleiner als je bent klaargekomen?


Badge

Ik heb het gevoel dat als ik klaarkom mijn ballen kleiner worden klopt dit? en hebben andere dit ook


10 reacties

Waarschijnlijk is dit slechts een gedachte want biologisch gezien zou het geen verschil moeten maken voor en na het klaarkomen. Maakt het heel veel uit? Ik bedoel, ze worden vanzelf weer groot lijkt me?

Badge

Waarschijnlijk is dit slechts een gedachte want biologisch gezien zou het geen verschil moeten maken voor en na het klaarkomen. Maakt het heel veel uit? Ik bedoel, ze worden vanzelf weer groot lijkt me?

Ja ze voelen wel weer groter na een tijdje en ik heb gevoel dat voor het klaar komen mijn zak ook een beetje krimpt kan dit kwaad?

Ja ze voelen wel weer groter na een tijdje en ik heb gevoel dat voor het klaar komen mijn zak ook een beetje krimpt kan dit kwaad?

Dat lijkt me niet, maak je niet te druk om dit soort dingen. Als er echt iets aan de hand is dan merk je dat echt wel, en dan zou hij ook niet terugkeren naar de originele grootte.

Badge

Oke ik bedoel niet echt dat hij krimpt maar strakker tegen me piemel gaat zitten en as ik ben klaargekomen gaat hij weer losser hangen is dat oke?

Hallo Seppe !

Jazeker worden je ballen kleiner na het trekken. Ofja kleiner niet echt, ze worden strakker zal ik maar zeggen.  het is een  menselijke reactie. Nergens om je zorgen over te maken. 

Succes verder :stuck_out_tongue_winking_eye:

Oke ik bedoel niet echt dat hij krimpt maar strakker tegen me piemel gaat zitten en as ik ben klaargekomen gaat hij weer losser hangen is dat oke?

Oh, ja dat is 100% normaal. Don’t worry!

Badge

Oke ik bedoel niet echt dat hij krimpt maar strakker tegen me piemel gaat zitten en as ik ben klaargekomen gaat hij weer losser hangen is dat oke?

Oh, ja dat is 100% normaal. Don’t worry!

Oke thanks maar zit de vloeistof opgeslagen in je ballen of ergens anders?

Badge

??

Oke thanks maar zit de vloeistof opgeslagen in je ballen of ergens anders?

??

Heb even geduld aub, het is volgens mij geen vraag waar je leven vanaf hangt. Sperma wordt aangemaakt in je teelballen en daar is ook wat plek waar het opgeslagen wordt. Dus het antwoord op je vraag is ja. Mocht je meer info willen, dan raad ik je aan om zelf even op internet te zoeken, want dan heb je gelijk je antwoord.

Badge

Oke bedankt het is inderdaad geen belangrijke vraag maar ik dacht dat hij niet meer beantwoord zou worden en zou verdwijnen

Reageer