Vraag

word ik seksueel misbruikt?

  • 6 May 2021
  • 8 reacties
  • 944 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, 

ik ben 16 nu en ik blow vaak mijn werk weet er ook van. mijn baas blowt zelf ook hij is 41 jaar en hij vroeg mij paar maanden geleden of ik wou chillen met hem gewoon blowen ik vond het wel leuk want ik ben wel goed met hem, maar toen we daar waren het was bij een oude winkel van hem die hij niet gebruikt begon hij me aan te raken op plekken en ging hij mij vingeren en ik hem pijpen we waren allebei helemaal stoned. ik vond het op dat moment niet leuk,  maar later ging ik toch wel nog een paar keer met hem afspreken want ik begon het spannend en leuk te vinden hij geeft mij ook drugs maar ik doe het dus wel vrijwillig en ik denk niet dat hij mij pijn hiermee wilt doen en ik denk dat hij verliefd is op mij. maar hij is al 10 jaar getrouwd met zn vrouw. ik spreek nog steeds met hem af, want het is wel spannend allemaal. maar gebruikt hij me alleen voor sex en is hij een pedo? ik heb het gevoel dat hij mijn vader figuur probeert aftepakken omdat hij weet dat ik heel slecht met mn ouders ben, hij geeft me ook zakgeld en leert me dingen etc.  ik hoop dat iemand me kan helpen aan mn ouders vertellen heeft geen zin want hij is echt super lief voor mij en ik wil hem geen pijn doen.


8 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Voor jou is dit niet illegaal.

voor jouw baas eigenlijk wel. Maar omdat jij het “vrijwillig” doet weet ik het niet zeker. Maar als ik jou was zou ik niet meer naar hem toe gaan. En misschien is het ook beter als je een andere baan zoekt. (Hoeft niet per se hoor) 

Reputatie 7
Badge +19

Het klinkt niet echt als een goede situatie tho. Je baas gebruikt jou voor seks en geeft jou spullen. Wel een beetje verdacht. Daarnaast is hij veel te oud voor jou. Volwassenen mogen geen seks met kinderen hebben. Ik zou het met iemand bespreken en niet meer met hem gaan afspreken.

Reputatie 6
Badge +12

Dit lijkt me echt geen goed idee. Ik zou ermee stoppen… 

Hoi Emma888.

 

Zoals de anderen hier ook al zeggen zou ik hier mee stoppen. Jouw baas gebruikt jou voor seks en geeft jou spullen zoals drugs. Dat klinkt niet helemaal pluis. Ook is het verboden om als volwassenen met een minderjarig iemand seks te hebben. Misschien kan je hier met iemand over praten die jij vertrouwt? Je kan ook altijd (anoniem) met de kindertelefoon in gesprek gaan!

 

Groetjes van mij.

Eigenlijk is het niet goed. Maar als jullie het beide willen en je vindt het lekker dan zou ik het misschien ook wel doen. Neuken jullie ook of dat nog niet? 

nee wij hebben nog geen sex, hij wilt het pas als ik wat ouder ben. liefst als ik 18 ben zegt hij. 

Badge

ja kijk het klopt natuurlijk niet helemaal maar ik begrijp wel dat je het spannend vind. Maar ja als je het leuk vind en het lekker vind denk ik dat het eventueel wel zou kunnen maar ik vind alsnog wel dat hij wel heel oud is voor jou. dus je moet het zelf weten alleen ik raad het echt NIET aan.

 

Reputatie 4
Badge +3

Je mag seks en zo hebben met hem omdat je 16 bent maar het is geen ideale situatie.  Ik zou er mee stoppen.  Maar het mag dus wel.

Reageer