Vraag

word ik geil?

  • 11 October 2020
  • 3 reacties
  • 448 Bekeken

Badge

Heyhey, 

Ik ben dus 13 (bijna 14) en heb een beetje hulp nodig, ik fantaseer dus vaak over jongens en dingen doen met hun  zoals zoenen of gwn knuffelen, ik krijg  vaak dan zo’n soort gevoel bij me vagina en het word dan ook wel vochtig, word ik dan opgewonden of geil? Me vriendin zegt van wel, en denkt dat het door de puberteit komt. Zelf ben ik dus moslim en ik hoor niet echt verkering te hebben of te zoenen met een jongen, alleen eerlijk gezegd heb ik het gevoel dat ik echt wil, alleen ik wil het ook weer niet doen. Eerlijk gezegd weet ik niet wat ik moet doen. En ik ben eigenlijk best wel jong dus weet ik niet echt wat ik moet doen, ik heb zelf ook nog nooit verkering gehad of me eerste kus gehad en wil die wel graag. Iemand tips? 


3 reacties

ja je word geil is ook heel normaal op deze leeftijd en je gaat het nog vaker hebben en zelfs als je ouder word. dat hoort nou eenmaal bij een mens. en helaas geloof beschermt je niet tegen mens zijn tot dat je dood gaat.

ik ben zelf christelijk dus ik spreek uit ervaring. (dat het best lastig kan zijn ook al ben je gelovig)

Reputatie 5
Badge +3

Waar wil je tips over hebben?

 

wat je verder omschrijft is inderdaad dat je een beetje geil wordt. 

Badge

Ja, je wordt geil. Dat is helemaal normaal voor iemand die 14 is! Het is ook niet helemaal sinful ofzo dus je hoeft je er niet voor te schamen!

Als het je echt stoort bij normale dingen kan je het best even een glas water drinken of iets doen wat je leuk vind. Als je echt NIET meer geil wilt zijn kan je natuurlijk denken aan je oma die je moeder beft ofzo. Dat is wat ik ergens heb gelezen lol.

Ik hoop dat dit je een beetje helpt :)

Reageer