Vraag

word heel geil in de klas

  • 1 August 2018
  • 14 reacties
  • 3873 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Yoo ik heb soms dat ik opeens een stijve heb in de klas die niet omlaag wilt als ik naar een meisje kijk met een mooie kont en borsten. ik probeer dan via mn broekzak me stijve omlaag te halen maar dat lukt niet altijdd..Ik ben altijd bang dat ik zo voor de klas moet ofzo, iemand tips om die stijve omlaag te krijge?

14 reacties

Tja...een van de nadelen voor jongens in de puberteit.
Je kunt er eigenlijk weinig aan doen. Het enige wat je zou kunnen doen is denken aan iets wat er totaal niks mee te maken heeft.
Misschien ook nog een troost, over een paar jaar ben je er weer vanaf.
Jonah
Haha, das helemaal niet raar... ik denk dat heel veel jongens dat hebben.

Als je die stijve weg wilt krijgen probeer jezelf dan af te leiden of aan iets anders te denken. Een andere tip: houd even je adem in (niet te lang natuurlijk). Als je een erectie krijgt gaat er extra veel bloed naar je penis. Als je je adem inhoud, gebeurt dit niet en zal de erectie weggaan.
Als dat niet lukt en je moet voor de klas, probeer dan iets voor je kruis te houden (zoals een boek). Valt het helemaal niet meer op ;)

Gr,
FLB
Haha!

Ik herken dit precies.
Maar ben er ondertussen aan gewend! Ben nu 13 begon op Mn 11e ;(

Nouja succes ermee valt nie zoveel aan te doen.
Badge +1
Ja Same alleen bij mij valt het op omdat die dan zo schuin ligt en dan zie je m
Iedere jongen heeft dit wel in de pubertijd. Maar wat je kan proberen om een erectie te vermijden is door niet te veel aan geile dingen te denken, denk aan iets anders als je een stijve hebt en laat je aflijden door de les maar ga niet fantaseren over meiden hun borsten in de les, want dan krijg je jouw erectie nooit weg (dat rijmt?)
Nou als eerste stop met het gluren naar meisjes dat mkt het een stuk makkelijker als je geluk hebt (in de zomer) en je hebt de sport velden mooi in zicht kan je naar al die zwetende mensen kijken ik neem aan dat dat niet zo aantrekkelijk is
Yoo ik heb soms dat ik opeens een stijve heb in de klas die niet omlaag wilt als ik naar een meisje kijk met een mooie kont en borsten. ik probeer dan via mn broekzak me stijve omlaag te halen maar dat lukt niet altijdd..Ik ben altijd bang dat ik zo voor de klas moet ofzo, iemand tips om die stijve omlaag te krijge?

Heb ik ok weleens, gewoon je piemel tussen je benen duwen (dat voelt niet fijn met een stijve) zodat hij weer slap wordt.
STIJN-WM
probeer andere spieren aan te spannen, zoals bijv. je beenspieren. Hierdoor kan je erectie ook weggaan.
Heb ik ook weleens
Iedere jongen/man krijgt wel eens een stijve. Ook zonder aan sex te denken. Tip is: draag een wat wijdere broek en een strak model boxer. Dan valt een stijve al een stuk minder op. Ik weet niet hoe groot je pik is, maar je kan ook proberen of het scheelt als je je pik omhoog legt in je boxer. Succes.
Ik probeer hem dan omhoog te zetten. Zodat hij tussen mijn riem is, zo valt hij het minste op denkik.
ik ben een meisje maar heb ooit gehoord van iemand dat hij hem tussen zijn onderbroek randje deed ofz en dan je adem inhouden
Gebeurt bij mij ook zo vaak en nog nooit betrapt want dan leg ik me hand of elleboog op mn broek en duw ik opvallend tot hij weer weg is...... ¯\_(ツ)_/¯
Gwn niet meer eraan denken, er aan zitten helpt niks want dan word die nog stijver, k zou gwn blijven zitten en als je voor de klas geroepen word, vraag je eerst ohh wat moest k ook alweer zeggen en dan uitstellen en dan heb je wss geen stijfe meer

Reageer