Vraag

wildplassen

  • 3 July 2021
  • 3 reacties
  • 2088 Bekeken

Badge

Hoi allemaal, laatst was ik met mijn neefje buiten spelen in het bos toen ik opeens moest plassen. Hij zei dat hij ook moest plassen dus gingen we samen de bosjes in. Hij stond ong 5 meter achter me, ik stond met mijn piemel tegen een boom gericht en hij ook tegen een boom achter, toen was hij klaar met plassen, maar ik niet. Ik stond met mijn penis bloot toen hij opeens naar me toe kwam lopen en naar mijn piemel keek. Ik zelf vond dit best apart gevoel dat hij naar mijn lul keek. Hij zei dat ik een grote piemel had. Ik had een stijve gekregen en daarom zei hij dat. Toen zei ik laat mij je piemeltje zien, dit deed hij. Toen stonden we dus samen naakt tegenover elkaar, is dit raar? Hij heeft een veel kleinere piemel dan mij en hij was jaloers daarop. Is het raar dat we elkaar piemel willen zien/aanraken? 
 

By the way, ik ben 15 en hij is 10


3 reacties

Het is niet per se raar in de zin van ‘komt nooit voor’, maar is niet echt verantwoord. I mean, hij is 10. Dat is nog wat jong om je hier al mee bezig te gaan houden, zeker met zijn neef van 5 jaar ouder. Ik zou er geen gevolg aan geven en pogingen van hem afslaan, voor zowel hem als je eigen bestwil.

Op zich vind ik het niet zo gek dat je neefje op die leeftijd uit nieuwsgierigheid wilt kijken. Dat jij echter aan een tienjarig jongetje vraagt om zijn piemel te laten zien, is natuurlijk niet juist.

Probeer het dus maar bij deze ene keer te laten.

Reputatie 1
Badge

Hij is vast nieuwsgierig geweest en wil weten hoe dat bij anderen eruit ziet. Dat vraagt iedereen zich altijd wel af. Als je het vrijwillig laat zien niet echt iets mis mee.

Reageer