Vraag

Wil vriend m'n lul laten voelen en meer

  • 2 June 2019
  • 3 reacties
  • 1928 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi, ik zit bij een vereniging waarvan ik niet ga zeggen wat maaar daar zit ook een vriend bij van mij, hij is best knap en super gespierd, ik wil heel graag heb pijpen of neuken enzo en ik denk dat hij dit ook wil maar hoe kom ik hier zeker achter? Want als we dan soms naast elkaar zitten dan zitten we altijd super dicht tegen elkaar aan enzo, laatst kreeg ik nog een stijve omdat ie aan me zat. We zijn ook samen we sporten en toen was hij zoo lekker terwijl hij iets deed kijk ik naar z'n strakke kont die ik helemaal kapot wou nou neuken. Later in de kleedkamer ging ik naar ons kluisje en toen we daar uit liepen leek hij teleur gesteld als of hij iets wou doen daar maar ja, hoe kan ik dit wetenn hulp graag? Hoe weet ik of hij dit ook wil.
Ps we chillen niet (bijna niet) zie hem 1 dag in de week met de dinges

3 reacties

Ik heb dit geval anders gehad lol. Toen vond ik een jongen leuk en wou ik achterhalen of hij me leuk vond. Daarvoor had ik nep acc's aangemaakt op instagram om hem te ondervragen of hij iemand leuk vond terwijl hij niet wist dat ik erachter zat. Ik appte ook buitenschool veel met hem om te kijken of hij hints gaf. Maar nee dat was niet zo. Het stomme was wel dat ik er toen achter kwam dat hij mij niet leuk vond maar mijn vriendin.

Maar ok je zou meer met hem via berichten ofz in contact moeten komen. De hints die jij opmerkt kunnen ook vriendschappelijk zijn. Je kan ook meer aantrekkelijk zijn bij hem en kijken hoe hij reageert. Ik hoop dat dit helpt!

xx Darlingyou
Dankje
Nog meer tips zijn zeker welkom
Wees gewoon eerlijk, Ga beetje smooth flirten ofzo dan merk je wel of hij wat terug doet of dat hij afstand neemt.

Reageer