Haiii,
Ik heb al een tijdje geen vriend meer, en met hem zoende ik alleen maar. Maar eigenlijk zou ik verder willen gaan ;$. Alleen heb ik geen vriend meer, dus hoe zou ik verder kunnen gaan? Want ik heb ook niet echt een leuke gewone vriend die dat met me zou willen doen ;$...
xx.
Bladzijde 2 / 2
Uhm, je hebt al meer gedaan dan ik en ik ben 15, haha.
Maar weet je, je denkt denk ik te makkelijk over seks (want ik neem aan dat je dat bedoeld met 'verder gaan'?). Seks doe je toch met iemand van wie je houdt en wie je ontzettend vertrouwt? Ik heb een vriendin die al ontmaagd is, en ze heeft het al meerdere keren gedaan met die jongen, maar ze hadden geen relatie. Zij was er heilig van overtuigd dat hij haar verkering ging vragen, maar twee weken geleden, toen zíj hem had gevraagd, zei hij 'nee' en toen hebben ze een week niet gepraat - ze was er kapot van, dat hij haar had afgewezen - , maar afgelopen week is ze weer voor hem met de benen wijd gegaan.
Is dat wat je wilt? Een snelle wip en dan afgedankt worden om vervolgens hem/haar weer tussen je benen te laten? Ik zou wachten tot je een stabiele relatie hebt met iemand voordat je met diegene het bed deelt.
Maar dat mag je natuurlijk helemaal zelf weten. Ik vind gewoon dat je voorzichtig moet zijn met jezelf en je eigen gevoelens, je bent wel meer waard dan zo'n snelle wip toch?
Ik sta overal voor open
xD
nee grapje
als ik jou was zou ik in de buurt kijken voor aardige mensen
xD
nee grapje
als ik jou was zou ik in de buurt kijken voor aardige mensen
hee,
Best lastig dit want ja ik kan nu gaan zeggen misschien moet je op zoek gaan naar iemand die verder wilt, maar ja je moet gewoon wachten tot de liefde komt want je kan niet zomaar verliefd worden op iemand. Ik zou het niet met een van je goede vrienden doen, want als je graag seks wilt hebben of dat soort dingen dan wil je dat neem ik aan het liefst met iemand waar je echt van houd. Natuurlijk hou je ook van je vrienden maar op een andere manier. Heel veel succes en doe geen dingen waar je spijt van krijgt!
Best lastig dit want ja ik kan nu gaan zeggen misschien moet je op zoek gaan naar iemand die verder wilt, maar ja je moet gewoon wachten tot de liefde komt want je kan niet zomaar verliefd worden op iemand. Ik zou het niet met een van je goede vrienden doen, want als je graag seks wilt hebben of dat soort dingen dan wil je dat neem ik aan het liefst met iemand waar je echt van houd. Natuurlijk hou je ook van je vrienden maar op een andere manier. Heel veel succes en doe geen dingen waar je spijt van krijgt!
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.