Wil verder gaan, maar heb geen vriendje

  • 6 January 2012
  • 28 reacties
  • 3656 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Haiii,
Ik heb al een tijdje geen vriend meer, en met hem zoende ik alleen maar. Maar eigenlijk zou ik verder willen gaan ;$. Alleen heb ik geen vriend meer, dus hoe zou ik verder kunnen gaan? Want ik heb ook niet echt een leuke gewone vriend die dat met me zou willen doen ;$...
xx.

28 reacties

heeft niemand een idee wat ik moet doen? ):
Ik vraag me af hoe oud je bent...


Als je pas 13 bent (of rond die leeftijd) kan je beginnen met jezelf mastruberen, maar aangezien ik geen idee heb hoe oud je bent is hier moeilijk over te oordelen. Heb je het bijvoorbeeld al eerder met iemand gedaan? Zoniet, zeker wachten tot je een leuke nieuwe vriend hebt. Niet zomaar met de 1e persoon naar bed willen gaan, want de 1e keer moet bijzonder zijn...
Ik ben 14 haha. En nee nog nooit verder gegaan dan zoenen 😶 ( dan wel met tong dus niet zo'n lullig kusje xd )
heb je wel eens gemanstrubeerd dan?

dat zou ik eerst proberen!

misschien vind je sex tog niks
Jaaa dat heb ik wel al vaker gedaan. xx
dus , wat heb je nou eigelijk al met jongens gedaan hihi?:$

- pijpen

-aftrekken

-seks

?

of ben je niet verder gegaan dan zoenen?

x
niet verder gegaan dan zoenen .. :$
me vriend van toen wou niet verder.
ja ik ook niet , hij heeft wel aan mij gezete enzo en ik aan hem maar verder niet.

dus dan hebben we precies het zelfde haha :D

x
haha cool.
Alleen jij hebt een vriend en ik durf mijn crush niet te vragen 😳
ah ja das balen.

gewoon proberen te doen:D
Hmm jaa misschien als hij niet meer achter me zit weetjewel? (:
Ik zit nu voor hem @school dus als ik hem zou vragen zou ik de hele dag daar mee ' gepest' worden haha 😳
als je het zograag wilt, loop je of nu ene blauwtje op, of over een half jaar.. dus waar wacht je op? vertel je crush wat je voor hem voelt. Afgewezen worden doet niet minder pijn naarmate je langer wacht..

veel geluk.
ik ben ook wel eens geil maar mij leeft tijt is beet je laag hahah ben 11

1x 1 vriendin gehad maar durvde niks hahaha
heb je wel eens gemanstrubeerd dan?

dat zou ik eerst proberen!

misschien vind je sex tog niks





hoe vingeren jullie . ik kom nooit klaar omdat ik op myn manier er niet on kom .


x
Oei balen , mischien kun je je vingeren door middel van de douchekop dat gaat sneller? En sommige doen het met n tandenborstel (elecktrisch)

succes girl.
Ik heb ook een vriendje, na jaah, had 😮 enenah, ja die wou dus ook niet verder enz, dus ik ben weer op zoek:(
test hem gewoon is uit, laat hem moeite voor je doen dan weet je zeker dat hij je wil ik ben zelf ook 14 maar meestal op die leeftijd vind je niet zoveel jongens/meisjes waarmee je een lange relatie mee kan hebben. ik weet niet hoe lang jullie al iets met elkaar hebben maarja wat ik probeer te zeggen is ga gewoon ietsje voor ietsje verder ;)

Greetz Reno
zoek er eentje die veel van seks dingen houdt
That's what friends 'with benefits' are for 😃!
je kunt jezelf niet ontmaagden door te vingeren of iets anders te gebruiken
Ik wil me nummwr geven aan je
Hoi,

Je mag op dit forum geen nummers geven, alles is anoniem, kijk maar in het reglement.

xx
Wil je dat wel
Vraag je dat aan mij leon123?
wat isgemanstrubeerd
ik ben 14

Reageer