Vraag

Wil samen rukken

  • 19 December 2018
  • 4 reacties
  • 1238 Bekeken

Badge +2
Hoi allemaal ik heb nog een ander topic waar bij ik het over een jongen had waar mde ik heel graag wil rukken en pijpen enzo en ben wel hetro
Ik ga binnen kort op kamp met scouting en hij is er als het goed is dan ook. Hebben jullie advies hoe ik het met hem daar kan doen en hoe ik dat moet seinen?

4 reacties

Hey @Luuk03,

Ik weet niet wat voor slaapzalen of kamers jullie daar hebben, probeer zo dicht mogelijk bij hem te komen, als je 4 persoons kamers hebt probeer dan bij hem op een kamer te komen, als je een slaapzaal hebt probeer naast hem te liggen.

Probeer eens met hem in 1 kamer te zijn en ga je dan aftrekken en vragen of hij ook meedoet, als hij ja zegt kan je steeds een stapje verder gaan.

Hoop dat je wat aan deze info hebt 😛
Badge +2
Ik denk dat we met heel de groep in 1 kamer liggen en ik ga nii ineens trekken dan schrik ik hem waarschijnlijk af denk
Zeg iets van “Pffoe ik heb echt al lang niet meer gerukt, ik ga effe rukken hoor” en dan misschien zelf gaan rukken. Of doe truth or dare en stel vragen zoals “hoevaak ruk je”, “hoelang is je lul”. Ik weet dat het moeilijk is maar misschien helpt dit je 😉
Hi Luuk03,

misschien kun je samen met hem iets onder de douche doen. Meestal zijn die douches een beetje apart van die kamers, toch?

Bij ons op schoolkamp waren er best weinig douches en toen moesten we van de leraar in groepjes van 2 per douche, dus ja 😉

Of je zegt, ga je mee douchen tegen hem of je zegt dat je geen doucheschuim hebt en of je drm ff met hem samen mag

Veel plezier iig

Groetjes,
M&M's

Reageer