Skip to main content
Vraag

wil piemels laten zien of vergelijken met vriend

• June 17, 2026
  • 9 reacties
  • 559 Bekeken

ik ben een jongen van 12 jaar en ik wil met een vriend van mij(ook 12 jaar) is onze piemel laten zien of onze piemels vergelijken. hoe kan ik hem het beste benaderen. hij heeft het vaak over seks en zulke dingen en hij heeft zijn piemel al ooit even snel laten zien wat is het beste moment om dit met hem te doen. ( ik spreek soms bij mij thuis af voor school maar dat is maar om de 3 weken en voor de rest zie ik heb 5 dagen op school)

9 reacties

• Net nieuw
  • June 17, 2026

hoi hoi, zelf zou ik voorstellen om een keer af te spreken. maar dan niet gelijk vragen, maar even aanvoelen hoe het gaat. en de noods spreek je vaker met hem af voor je het doet. zelf vind ik het het fijnst om het tijdens het logeren te doen.

Forum|alt.badge.img

Niet doen is echt raar

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • June 19, 2026

als jullie samen zijn kan je misschien iets van een weddenschap doen of zeggen dat je iets wilt laten zien bij je piemel en dan vragen of hij dat ook heeft of zelf helemaal bloot gaan als jullie bij elkaar slapen, of samen omkleden in een zwembadhokje.

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 19, 2026

Je kan toch gewoon afspreken om te gaan zwemmen met dit mooi weer en dan op bij het strand je omkleden om je zwembroek aan te trekken en als hij je aankijkt dan moet je gewoon wat langer treuzelen om je zwembroek aan te trekken zodat hij jou piemel en kontje goed te zien krijgt. En dan kan je hem gewoon vragen of hij dit ook durft te doen? 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 19, 2026

Trek je jezelf al af anders kan je het samen doen? En wanneer heb je voor het laatst afgetrokken?

koeski
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • June 20, 2026

Het is niet omdat hij zijn piemel ooit 5 seconden heeft laten zien dat hij dat soort dingen met je wil doen

Forum|alt.badge.img

Ik wil het ook heel graag met mijn beste vriend doen, ik heb het al een paar keer met een vriend van scouting gedaan, aftrekken en pijpen maar ik zou idd gewoon eerst vaker afspreken en een keer logeren en gewoon over seks hebben enz 

Forum|alt.badge.img+1

Vraag aan hem of hij aftrekt zoja vraag gewoon of je een keer piemels wilt vergelijken

Of als je gaag logeren ga gewoon samen douchen en zeg gwn boeie we hebben toch hetzelfde en je moet altijd vragen of hij het zelf wel wilt en daarna kan je altijd nog vragen om samen een beetje aan jullie piemels te zitten of om af te trekken

Pietertje2103
Forum|alt.badge.img+2

Je kunt het zelf wss het beste aanvoelen