Vraag

wil mijn vriend graag naakt zien

  • 26 July 2020
  • 4 reacties
  • 822 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hallo allemaal ik ben 13 jaar en ik heb een vriend (hij is ook 13 jaar, we zijn allebei single) en ik wil hem graag naakt zien dus wil ik vragen aan hem af hij een naaktfoto wil sturen maar ik weet niet hoe ik het aan hem moet vragen , iemand tips?


4 reacties

Hey @Anoniem.be,

 

Zelf ben ik niet heel ervaren hier mee. Maar ik denk dat het handig is om het een beetje subtiel te vragen. Misschien er naar toe werken? Vraag wat hij van naaktfoto's vind? Maar ga niet direct over naar de vraag!

 

Trouwens, pas wel op met foto's delen. Niet iedereen is even betrouwbaar helaas. Wees zeker van je zaak. En voelen jullie je er niet fijn bij? Niet sturen dan :)

 

Groetjes!

Ik ben ook niet zo'n voorstander van naaktfoto's, kan een heleboel narigheid van komen. Misschien is het dan beter om gewoon eens in het echt te experimenteren met elkaar.

Heyy

Ik ga wrs klinken als een volwassene,aar naaktfoto's is een slecht idee hoor. Spreek gwn eens af met die vriend bij jouw thuis ofzo. Dan kun je idk waarheid durven doen spelen en kun je heel de tijd gewaagdere dingen doen. Begin dan met bv welke meid zou je wel seks mee willen. of bv steek je shirt in de vriezer en doe hem na een kwartier weer aan. Neem op die manier meer risico. 

Groetjs

Geen ervaring maar probeer er eerst om heen te vragen en daarna echt te vragen

Reageer