Skip to main content
Vraag

wil iemand pijpen en wil gepijpt worden wat moet ik doen

• October 1, 2025
  • 8 reacties
  • 839 Bekeken

kan iemand me helpen met hoe iemand pijpen en gepijpt worden, moet aanpakken denk dat geen een van me vrienden dat willen en ik wil het liefst zo snel mogelijk. ben een jongen van 15 

8 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

Ik zou eerst beginnen met en relatie krijgen voordat je begint aan dit soort dingen. Vaak zijn dit dingen die speciaal zijn voor 2 mensen. Niet zomaar even vlugjes zeg maar.

xx liefs Wolf 🐺

• October 2, 2025

@annnnnnoooooniem  in real live durven ook niet veel jongens dat te vragen. Maar er zijn echt wel (hetero) jongens die dat willen doen

Ik zou je daar wel mee willen helpen. Ik zoek ook iemand maar ik durf niet te vragen aan mensen. Heel ongemakkelijk 

• October 3, 2025

@annnnnnoooooniem  het is dat je hier geen contactgegevens mag delen anders had je mij wel mogen pijpen en ik had jou ook wel gepijpt. Helaas

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 6, 2025

@annnnnnoooooniem  het is dat je hier geen contactgegevens mag delen anders had je mij wel mogen pijpen en ik had jou ook wel gepijpt. Helaas

'Je kan het wel krijgen maar je mag het niet delen in een bericht als je even nadenkt dan weet je wat ik bedoel

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 6, 2025

'Je kan het wel krijgen maar je mag het niet delen in een bericht als je even nadenkt dan weet je wat ik bedoel

Wa bdl je?

• October 6, 2025

Dan moet je niet op de KINDERTELEFOON zitten hee  ​@annnnnnoooooniem 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • October 6, 2025

Kijk je wel een beetje uit? Hier ben je veilig maar als je je op deze manier aanbiedt op sommige andere fora, kan het weleens rottig uitdraaien.