Wil iemand een keer met mij via skype samen iets doen. ben een jongen en ben 13 jaar oud jongen of meisje maakt mij niet uit

  • 6 July 2019
  • 8 reacties
  • 301 Bekeken

Badge
.

Dit topic is gesloten

8 reacties

Dit is geen datingsite en je mag geen contactgegevens delen, wat in die forum regels staat, die je hoort te hebben gelezen.
Misschien kun je iets met iemand uit je buurt regelen.
Badge
Dit is geen datingsite en je mag geen contactgegevens delen, wat in die forum regels staat, die je hoort te hebben gelezen.
Misschien kun je iets met iemand uit je buurt regelen.

Ik vraag alleen of iemand het wil doen, is dat zo erg?
Het is zelden zo dat iemand wilt inventariseren hoe men daarover denkt en jouw woordkeuze suggereert ook iets anders dus ja, dat is zo erg.
De regels zijn er om de veiligheid en anonimiteit van de gebruikers te garanderen.
Badge
Het is zelden zo dat iemand wilt inventariseren hoe men daarover denkt en jouw woordkeuze suggereert ook iets anders dus ja, dat is zo erg.
De regels zijn er om de veiligheid en anonimiteit van de gebruikers te garanderen.

mijn excuses, ik vind het moeilijk om iemand te vinden.
Zoals ik al schreef:
Vraag het eens aan de mensen in je buurt.
Natuurlijk zal dat niet zo succesvol zijn als je het zo direct doet, dus je moet er eerst achterkomen of ze überhaupt in dat soort dingen geïnteresseerd zijn.
En dan kun je opperen om iets dergelijks te doen.
Badge
Zoals ik al schreef:
Vraag het eens aan de mensen in je buurt.
Natuurlijk zal dat niet zo succesvol zijn als je het zo direct doet, dus je moet er eerst achterkomen of ze überhaupt in dat soort dingen geïnteresseerd zijn.
En dan kun je opperen om iets dergelijks te doen.

oke bedankt!
Als je nog ergens hulp bij nodig hebt, dan denk ik dat je daar maar een nieuw topic voor aan moet maken.
Dit was noch de beste start, noch de beste indruk.
Kijk ook eventjes naar de regels.
Alvast veel succes gewenst.
Reputatie 6
Badge +4
Omdat dit topic over contact zoeken gaat wordt het gesloten. Het forum is niet bedoeld om individueel contacten te leggen, zie forumregel 7.