Skip to main content

Hey heyy ik ben een meisje 13 jaar word eind dit jaar 14.

En ik heb de laatste tijd ( klink misschien raar) maar echt veel zin in seks ik ben nog maagd dus heb het nog nooit gedaan. Ik heb mezelf weleens gevingerd. Gezoend heb ik soort van met me ex had ik 1 keer gezoend. Nog nooit gebekt. Ik wil dat wel alemaal heel graag doen. Maar ja met wie?? Ik ga niet zomaar aan mensen vragen die ik mooi vind zovan ja wil je seks. Ik ken wel paar jongens die al ontmaagd zijn. Of 1 tje die aan me vriendin vroeg of mss is te neuken aleen hij is mijn ex en ook haar ex. Maar ik ben oprecht niet meer dan vrienden met hem en ik praat niet met hem over dat soort dingen. Maar ik wil wel echt graag seks. Of zoenen / bekken als eerst zegmaar.

Ik ben altijd hier weetje 🤷‍♂️

 

Nee mr ff srs, gwn doen wat goed voelt voor jou

 

Suc6 nog met alles


girls talk, nee maar ik zou gwn eerst met iemand praten en weten hoe hij eerst is en vertrouwbaar is (3maanden regel!!) en als het dan is spreek eens met hem af ofso en dan komt het wel vanzelf maak je beetje meer open van kleren nu lukt het want het is zomer en verleid hem gwn een beetje dan praat beetje dirty met hem en dan komt hij vanzelf believe me jongens zijn meestal bang om hoe meisjes zulle reageren dus je kan btr wat stappen zetten enzo x


Hey @Alicia2 

idd wat @Anoniemm_09  al zegt: eerst iemand in vertrouwen nemen, ga veel met hem op, praat met hem en na een tijdje kan je met hem flirten enzo. Seks zal miss iets langer duren, maar ja alles op zijn tijd he?

Groetjes en een fijne dag + een knuf van @Kingboy 🤠👑


heyyy, ik denk dat je gewoon moet doen wat je wilt en waar jij je goed bij voelt, als jij seks wilt hebben doe het dan, mijn advies is enkel doe het met iemand die je vertrouwd en met iemand waar je van houd
 

Kusjes


Wees er zeker van sex is spannend maar kan ook  niet zijn wat je wou doe het niet zomaar met iemand 


Voor je sex kan hebben moet je een goede band met iemand hebben ik zet een paar stappen neer waarmee ik je hopelijk verder kan helpen

  1. Leer iemand die je super leuk vind kennen
  2. Ga er rustig in gesprek mee
  3. Nu kan je misschien een relatie beginnen
  4. Doe een ernstig gesprek met je partner en vraag wat hij/zij fijn vind
  5. Nu kan je met hem praten over dit onderwerp
  6. veel plezier

Doe niks overhaast  je hebt tijd zat als je dit stappenplan volgt komt alles vast goed 

Veel Liefs @Anymoymous 


Reageer