Skip to main content
Hallo ik ben een jongen van 14 en ik hou ervan om naakt door mijn huis te lopen en het liefst overal naakt te zijn. Maar ik woon in een gewone woonwijk waar iedereen je kan zien en je dus niet zomaar even naakt in je tuin kan gaan zitten of door de straat heen kan lopen. Heeft iemand tips of ideeen wat ik kan doen zodat ik naakt kan rondlopen zonder dat mensen mij zien ?
Hey!

Misschien kun je aan je ouders vragen om te investeren in rolluiken of gordijnen, dan is je probleem voor binnenshuis al opgelost.

In je tuin kun je de omheining verhogen.

Naakt rondlopen op straat is verboden, dus dat raad ik je zeker niet aan.

Heb je al wel eens gedacht om naar een naaktstrand te gaan?

Groetjes

Lot
mijn ouders weten niet dat ik graag naakt rondloop dus ga ook nooit naar een naaktstrand of nudistencamping rolluiken hebben we wel maar die zijn overdag altijd open
Als je thuis naakt rondloopt, maar je ouders weten het niet, dan ben je toch gewoon alleen thuis en kun je dus even de roluiken dichtdoen?

Je zou er eens naartoe kunnen gaan met iemand die hier voor open staat en gewoon zeggen dat je naar het strand gaat. Je kunt natuurlijk ook wachten tot je wat ouder bent.
Rolluiken gaan automatisch in de ochtend open en in de avond dicht en wil niet echt vragen aan iemand of diegene met mij naar een naaktstrand wil
Dus heeft iemand nog ideeen waarmee ik mezelf toch een beetje op mijn gemak kan voelen
Oké. Zou je het alleen aandurven?
Ik ben 14 dus nee

Reageer