Vraag

Wil erg graag seks😬

  • 7 August 2019
  • 3 reacties
  • 356 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyy ik ben een jongen van 14 en ik zou heel graag met een meisje van mijn leeftijd worden afgetrokken of dat ik haar vinger maar ik weet niet hoe ik dat voor elkaar krijg😬 kan iemand me helpen?? Klinkt erg raar maar ja alsnog!

3 reacties

Heyo,

Nou de eerste en belangrijkste stap is dat je een meisje vindt. Dat gaat hier niet lukken want je mag geen contact gegevens delen. Daten is trouwens hier ook niet toegestaan. Naar dat je in je eigen omgeving iemand hen gevonden, moet je een band met dat meisje krijgen. Elkaar kunnen vertrouwen en van elkaar houden.

Dan kun je een stapje verder gaan en seksuele handelingen toepassen, maar dit moet voor jullie beiden een goed gevoel zijn.

Sneller gaat hier in ieder geval niet lukken.

Succes!
See ya!
Spookyzx.
Reputatie 1
Badge +1
via een app!
Hoi

Zoals Spookyzx zei, leer je best een meisje in je omgeving beter kennen. Stap na stap kunnen jullie intiemer worden, tot jullie beiden klaar zijn voor waar je naar verlangt.

Aan het gebruik van datingsites zitten enkele risico's. Zo kan het bijvoorbeeld gebeuren dat iemand zich voordoet als een meisje van 14, terwijl die persoon in werkelijkheid een stuk ouder blijkt te zijn. Ook kan het dat er misbruik gemaakt zal worden van persoonlijke informatie die je met een chatpartner deelt.

Het veiligste is om toenadering te zoeken bij een meisje in je omgeving. Zou je iemand van je sportclub, hobbygroep of school graag beter leren kennen?

Groetjes
Kenshin

Reageer