Skip to main content

ik wil graag met iemand neuken maar weet niet ben een jongen van 12 en zoek een meisje van 11 tot 14

ik denk dat je meer succes gaat hebben op een datingsite ofzo dan hier. 

of misschien wil iemand in je omgeving wel, en anders je bent ook pas 12 he dus je met niet al te teleurgesteld zijn als niemand dat wilt. Want je bent nog best wel jong.


Contactgegevens delen is ivm de veiligheid niet toegestaan. Lees ff de regels ajb, bedankt

Je kunt natuurlijk altijd een vriendin zoeken, maar dan zal je alsnog ff geduld moeten hebben.


Beste jongen van 12,

het is opzich wel begrijpelijk dat je dit wilt. Op deze leeftijd komen mensen vaak in de pubertijd, en dat zorgt ervoor dat je hier langzaamaan zin in krijgt. Ik weet niet precies wat je verwachting is van dit forum, maar een vriendin ga je hier zeker niet vinden. Zoals Kaas al zei is contactgegevens delen verboden.  

Bovendien ben je, zoals Sillie al zei (ja, ik zeg alles wat al gezegd is nog een keer:upside_down: ) nog een beetje jong, maar dat is een mening. Als ik jou was zou ik beginnen om een vriendin te vinden. Dat gebeurt ook niet zo 123, dus heb wat geduld. En als het dan eenmaal zover is dat je een vriendin hebt probeer het dan rustig op te bouwen, dus niet in een keer er vol op gaan.

 

Groetjes,

Paardebloem


Hallo allemaal, dit topic wordt gesloten omdat het al startte met iemand die contact zocht, wat inderdaad verboden is. Dank voor jullie opmerkingen hierover!

En zoals Paardebloem al opmerkte: eigenlijk is alles al gezegd hierover.

 

Groetjes,

Britta van de Kindertelefoon