Vraag

Wil een vibrator


Badge
Heyy, k wil graag een vibrator. Maar hoe kan k daar aankomen zodat niemand er achter komt?
ps. Ik wil ook graag seks. Maar hoe kom k aan een jongen die dat ook wil?

10 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Dat heb ik ook
hey,
Voor een vibrator kan je gewoon bestellen en laten leveren aan een postpunt (carrefour). Voor een jongen voor sex kan je kijken op datingsites. Daar vind je direct iemand als je in je profiel zet dat je sex wilt.

Tekst is aangepast door De Kindertelefoon in verband met forumregel 9.
Heyy, k wil graag een vibrator. Maar hoe kan k daar aankomen zodat niemand er achter komt?
ps. Ik wil ook graag seks. Maar hoe kom k aan een jongen die dat ook wil?


wat ano2000 al zei, je kan het gewoon bestellen op bijvoorbeeld easytoys.nl en dan laten bezorgen bij een postnl punt en dan ophalen.

ik zou wel seks met je willen maar je mag hier helaas geen gegevens uitwisselen.
Badge
@Esmee.xx ik zou je graag willen helpen voor je seks en alles. maar helaas kan je geen gegeven uitwisslen. maar misschien wil een goede vriend van je die je al lang kent graag iets met je doen.

het zou kunnen he.... !!

Groetjes,

Dejay
Ik zou het ook heel graag met je willen maar we mogen geen gegevens uitwisselen

vriendelijke groet hamidamsterd
Als je iets wilt bestellen, dan kun je kijken naar sites die het in een discreet pakketje doen, of die het bij een afhaalpunt laten bezorgen.
Als je je zorgen maakt over de rekening, dan zou je ook je geld over kunnen zetten naar een andere rekening, zoals PayPal.

Voor het geval dat je met iemand naar bed wilt gaan. dan heb je natuurlijk wat opties.
Misschien kun je wat doen met iemand waar je al een tijdje een oogje op hebt, of je zou een vriend of vriendin er voor kunnen vragen.
Badge
ik zou je graag willen helpen, ik kan dat alleen via de kindertelefoon.

Maar je kan zeker een speeltje kopen en bestellen dan kan je daar natuurlijk al wel van gaan genieten !

succes.
( deel van reactie verwijderd door Kindertelefoon ivm anonimiteit )
Groetjes. Dejaythuu
Reputatie 1
Badge +1
Ik heb er 1 via ALIE besteld
Badge
@DansendeKoelkast

Hey meisje,
Ik ben trouwens een jongen van 14j. Weet je wat ik goed vind je besteld gewoon via een website zonder af te vragen komen mijn ouders achter?!

Je kunt ook eentje laten kopen door je ouders.. 🙄💪
Ik heb super chille ouders vooral mijn pa.. je kunt hem alles vragen over sex, masturberen, naakt lopen en bv sextoys!

Ik zelf hij heeft die voor me gekocht samen uitgekozen.. is een mini Platte kogelvibrator van 5 cm die je om je penis bind met een riempje.
Hij heeft 3 standen bij de sterkste ben ik het snelst klaar maar ik doe hem ook graag op de langzaamste trilstand dan duurt het tot mijn orgasme wel 15-25 minuten en dan ben ik het op zijn geils.
Is wel kinky je hoort hem goed trillen op zijn sterkste stand. Mijn pa zegt wel eens heel plagerig...ik heb je jongens speeltje weer gehoord en je was zo aan het kreunen op je hoogtepunt 🥵

Je vraag hoe kom ik aan een jongen die sex wilt?
Duh elke jongen vanaf 13j die in de puberteit al zit en sperma heeft is makkelijk over te halen tot sex. Dus als een meisje zin heeft om een piemel in kutje dan heeft een jongen gewoon geluk als ze het hem vraagt. Andersom is het gewoon moeilijk en dan kom je als jongen die sex wilt wanhopig over bij een meisje.
elke jongen wil seks als je een beetje knap bent

Reageer