Skip to main content
Vraag

Wil een seksspeeltje halen maar ouders mogen niet weten

• July 22, 2025
  • 6 reacties
  • 587 Bekeken

Cool_Fish147
Forum|alt.badge.img

Ik ben een jongen van 13 en zou graag een seksspeeltje willen halen.
Ik zou het graag in het geheim willen halen zodat mijn ouders het niet weten. ik weet alleen niet hoe want als ik bestel of pin kunnen mijn ouders dat zien en het hun vragen is ook geen optie want we praten er nooit over en dat zou opeens super raar zijn.
Weet iemand misschien hoe ik het in het geheim kan kopen en kan iemand een seksspeeltje aanraden want ik weet niet precies wat

6 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • July 22, 2025

Giftcard kopen en laten bezorgen bij post nl punt 

• July 22, 2025

@Cool_Fish147  een cadeaukaart kopen en daarvan je speeltje kopen.  Deze zin is door de Kindertelefoon aangepast vanwege regel 8. Reclame maken is niet toegestaan.

maar puur uit nieuwsgierigheid wat voorheen speeltje wil je dan kopen?

Vera16xx
Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • July 22, 2025

Je kunt gewoon naar een drogist gaan. Deze zin is door de Kindertelefoon aangepast vanwege regel 8. Reclame maken is niet toegestaan.

Ik raad je aan met contant geld af te rekenen en het bonnetje weg te gooien. Dan ben je anoniem en kun je anoniem een speeltje kopen zodat je ouders het niet te weten komen. Zorg dat je hem goed verstopt in je kamer, op een plek waar je ouders niet snel zullen komen. Dus niet rondom je bed want daar zijn ouders vaak wel actief. Dus het onder je matras verstoppen kan juist betekenen dat ze het wél te weten zullen komen. Ook je kleding kunnen ze aanzitten. Kies een plek waar je ouders niet zo snel aan zullen zitten.

Je bent een jongen. Ik weet dat jongens speeltjes kopen als anale vibrators omdat het stimuleren van hun prostaat een bijzonder orgasme kan opleveren. Wil je hier wel een beetje voorzichtig mee zijn? Je anus is kwetsbaar en je dient goede lubricatie dus glijmiddel te gebruiken als je diep je anus in wilt gaan. Het is vrij kwetsbaar daarbinnen en je wilt niet naar het ziekenhuis moeten vanwege een ruige (zelf)sekspartij dat is vernederend en je kunt denk ik ook complicaties en langdurige gevolgen ondervinden als je jezelf daarbinnen beschadigt. Dus als je met een speeltje je anus in gaat, zorg dan echt voor glijmiddel Dit kun je ook overal kopen, zoals in supermarkten Deze zin is door de Kindertelefoon aangepast vanwege regel 8. Reclame maken is niet toegestaan.

Liefs, xxVera 💋

Cool_Fish147
Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 23, 2025

dankjewel!!

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 31, 2025

ik heb bij de AHeen giftcard gekocht met cash en dan een speeltje gekocht en die laten afleveren bij een pakketpunt.  let op dat de verpakking waar je het bij koopt ook anoniem is. 

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 3, 2025

Koop een giftcard, betaal contant of maak een PayPal account aan. Zo kunnen je ouders niet traceren waar en wat je gekocht hebt.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 3, 2025

Volgens mij mag paypal pas vanaf een bepaalde leeftijd tho. Pas hier mee op als ze je ID willen zien of zo iets. 

xx liefs Wolf 🐺