Vraag

Wil aftrekken met een vriend, maar hoe?

  • 3 May 2021
  • 6 reacties
  • 473 Bekeken

Badge

Hoi,

Deze week komt een hele goede vriend van mij bij mij slapen. Nu wil ik met hem afrekenen (beide zijn we hetero). Nu heb ik geen idee hoe ik erover moet beginnen. Heeft iemand een idee/tips?

Alvast bedankt


6 reacties

Reputatie 2
Badge +1

hi 

als jullie dit allebei willen, ik zou het gewoon subtiel aanpakken. iets wat je op je kamer doen. miss gamen ofz? en dan moet je het gewoon vragen. niks om bang voor te zijn want honderd procent dat hij hetzelfde wilt. 

ps jullie zeggen dat jullie hetero zijn maar als je een jongen wilt aftrekken of hij jou, misschien ben je dan bi, geen oordeel van mij hoor, just a thought

Badge

@mer10 

Allereerst bedankt voor de tip. Ik ben in iedere geval gewoon hetero en hij ook (denk ik)… wij kennen elkaar al heel lang en zijn heel goed bevriend en zou het gewoon leuk vinden om met hem te rukken. 
Heeft iemand anders nog andere tips?

Reputatie 7
Badge +19

Mis vragen: wat zou jij er van vinden als je samen met je vrienden gaat aftrekken. Dan kan je erbij zeggen dat jij t niet een heel gek idee vind. Dan kan je kijken wat hij vindt. En als hij het wel oke lijkt kan je een voorstel doen.

Reputatie 2
Badge +1

hi 

als jullie dit allebei willen, ik zou het gewoon subtiel aanpakken. iets wat je op je kamer doen. miss gamen ofz? en dan moet je het gewoon vragen. niks om bang voor te zijn want honderd procent dat hij hetzelfde wilt. 

Je moet t niet out of the blue vragen. Maar met een aanleiding van iets. Je begint missch met iets over een in-game character die 'sexy' is of wat dan ook. Dan naar wat hij sexy vind. Op een gegeven moment kom je aan bij een punt waar je kan vragen "Zou je wel is afgetrokken willen worden?". 100% zeker dat hij ja zegt. Dan zeg jij iets van "Ik zou je wel willen aftrekken, hoor."

 

Of niet dit gebruiken, kan ook

Badge

Bedankt allemaal voor de tips ik ga ze proberen!!

Reputatie 2
Badge +1

Bedankt allemaal voor de tips ik ga ze proberen!!

Keep us posted!

Reageer