Vraag

Wie rukken allemaal?

  • 20 January 2019
  • 5 reacties
  • 1610 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen,
Ik ruk best wel graag, elke dag. Toen ik het aan kinderen uit mijn klas vroeg of ze het ook deden zei iedereen nee! Rukken jullie? En doen jullie het ook wel eens met een ander? Wel eigen penis.
Alvast bedankt

5 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Ik denk dat iedereen wel een keer zichzelf bevredigd, ook die leerlingen uit je klas. Maar omdat seks en zelfbevrediging nog een taboe is zeggen de meeste maar nee. Omdat ze dat zelf raar vinden om het toe te geven. En heel misschien doen ze het echt niet, of nog niet. Idk.

Je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken dat je de enigste bent, want meerdere doen het wel!

^
Future
Ten eerste, Hoe oud ben je?

Of ze het doen hangt denk ik wel een klein beetje af van de leeftijd. Je kan sowieso dit wel geloven:

10 en jonger: Eigenlijk bijna niemand
11: Een best klein aantal
12: Hier begint het meestal wel aan te komen
13: Grote kans dat ze het doen
14 en ouder: Eigenlijk de meesten wel

Maar het verschilt bij iedereen wel.
Sommige beginnen al bij 9 jaar en sommige bij 16 jaar. Dus voel je niet raar of anders dan iedereen!


Ikzelf ruk wel (5x per week) En ben 13 jaar. Niet met iemand anders.
Ik ga akkoord met Vlieger, ik denk dat die inschatting qua rukken wel klopt. Ik begon namelijk met rukken toen ik 11 was alleen in het begin natuurlijk nog geen sperma maar dat kwam later snel wel. Ik ben nu 15 en ruk bijna elke dag wel. Waarschijnlijk liegen veel van die kinderen uit je klas want rukken is absoluut niet raar hoor haha.
Ik ruk van mijn 10de a 11de jaar En ben nu 13 en kom nog niet zo heel lang klaar met sperma . Maar als ik een dag niet met mijn plassertje speel heb ik natte dromen . Het is niet dat natte dromen niet fijn zijn . Ik weet ook niet of ik zou antwoorden als iemand uit het niets aan me zou vragen of ik me afruk .
Hallo iedereen,
Ik ruk best wel graag, elke dag. Toen ik het aan kinderen uit mijn klas vroeg of ze het ook deden zei iedereen nee! Rukken jullie? En doen jullie het ook wel eens met een ander? Wel eigen penis.
Alvast bedankt


Ik ruk ook graag, elke dag minstens een keer en dan heerlijk klaarkomen, ik zou t graag een keer met n ander Willen doen maar ik weet niet hoe zoiets makkelijk tot stand komt

Reageer