Vraag

Wie plast met zijn voorhuid naar achter?

  • 27 November 2022
  • 10 reacties
  • 682 Bekeken

Badge

Wie  plast weleens samen en doet zijn voorhuid naar achter?


10 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Ik in ieder geval niet. 
(Niet dat de mensen die het wel doen vreemd zijn ofzo.)

Badge

-onnodige quote verwijderd-

dat kan plas je dan met je voorhuid naar voren ?

Ik doe hem een klein beetje naar achteren. Als ik dat niet doe schiet het alle kanten op en maakt het een herrie.

Reputatie 4
Badge +4

-onnodige quote verwijderd-

dat kan plas je dan met je voorhuid naar voren ?

Ja

Reputatie 7
Badge +5

Ja ik doe ook m’n voorhuid een stukje naar achteren

Ik ben nu  16 jaar

Op aanraden van het  medisch school onderzoek Rond mijn 10de waren we naar de huisharst geweest  De huisharst rade me toen aan om  bij het plassen mijn voorhuid naar acht te trekken  Ik trek mijn voorhuid wat naar achter  als ik ga plassen. Als ik het niet doe . Sproeit mij plasstraal helemaal in alle richtingen .

Reputatie 7
Badge +17

Altijd naar achter anders gaat het alle kanten op. 😅

Reputatie 5
Badge +3

ja ik haal m'n voorhuid altijd naar achter, anders spuit ik niet in een rechte straal

Reputatie 1
Badge

Ik trok mijn voorhuid nooit naar achteren tot ik 11 was. Toen begon ik met mijn piemel en voorhuid te spelen enzo. En toen probeerde ik een keer te plassen met mijn voorhuid naar achteren. Ik heb anders een klein tuitje. Toen kwam ik er pas achter dat het best wel handig is en veel minder spettert. Dat had nooit iemand me verteld of geleerd en ik had het ook nooit gezien bij iemand anders. Ik plas vaak zittend (beetje rust opzoeken en op mijn telefoon lezen) maar als ik staand plas doe ik nu altijd mijn voorhuid iets naar achteren zodat het plasgaatje bloot komt. Nadeel is dat mijn piemel erg gevoelig is en dat ik snel een stijve krijg, dus als ik dat doe moet ik proberen er niet teveel bij na te denken anders lukt het plassen niet meer...

Badge

Ik draag altijd mijn voorhuid naar achter 

 

Reageer