Vraag

wie moet ik kiezen; mijn vriend of zijn broer

  • 29 November 2020
  • 4 reacties
  • 1081 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo,

Toen ik op logee ging bij mn beste vriend en mn broer hebben we gekke dingen gedaan. Ik heb namelijk met zijn broer gezoend en elkaar afgetrokken, en met mijn vriend heb ik seks gehad.

Nu vragen ze mij om een keuze tussen hun twee te maken, en ik kan niet kiezen. Ik ben al sinds de kleuterschool bevriend met mijn vriend, maar zijn broer vind me echt heel leuk en ik hem ook wel. 
Wat moet ik doen? 


4 reacties

Hallo,

Toen ik op logee ging bij mn beste vriend en mn broer hebben we gekke dingen gedaan. Ik heb namelijk met zijn broer gezoend en elkaar afgetrokken, en met mijn vriend heb ik seks gehad.

Nu vragen ze mij om een keuze tussen hun twee te maken, en ik kan niet kiezen. Ik ben al sinds de kleuterschool bevriend met mijn vriend, maar zijn broer vind me echt heel leuk en ik hem ook wel. 
Wat moet ik doen? 

Hoe oud zijn jullie ? Ben jij op een van hun  verliefd ? Wat was de aanleiding geweest ? Waar door jij de broer van je vriend ging zoenen ? Of gewoon seks ging hebben ?

Hallo,

Toen ik op logee ging bij mn beste vriend en mn broer hebben we gekke dingen gedaan. Ik heb namelijk met zijn broer gezoend en elkaar afgetrokken, en met mijn vriend heb ik seks gehad.

Nu vragen ze mij om een keuze tussen hun twee te maken, en ik kan niet kiezen. Ik ben al sinds de kleuterschool bevriend met mijn vriend, maar zijn broer vind me echt heel leuk en ik hem ook wel. 
Wat moet ik doen? 

Hoe oud zijn jullie ? Ben jij op een van hun  verliefd ? Wat was de aanleiding geweest ? Waar door jij de broer van je vriend ging zoenen ? Of gewoon seks ging hebben ?

15, in was vroeger verliefd op alex (beste vriend), we waren allemaal beetje geil, hij heeft mij gekust en toen kuste ik hem maar terug, seks gebeurde onder de douche we waren allebei heel geil

Ik ben ook 15 jaar  .Wie doe je voor wie kiezen ? Moet en kiezen ?

Ik ben ook 15 jaar  .Wie doe je voor wie kiezen ? Moet en kiezen ?

Ik heb gekozen voor mijn beste vriend. Bedankt voor je hulp

Reageer