Vraag

wie loopt er nog meer in zijn nakie thuis

  • 20 December 2020
  • 7 reacties
  • 1118 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik loop vaak als ik vakantie heb of weekend heb in mijn nakie rond in huis. Mijn moeder vindt het wel best ze wil alleen nooit hebben dat ik op het aanrecht ga zitten. Vaak kom ik namelijk naast haar zitten als ze gaat eten koken maar ze wil niet dat ik in me nakie daar zit. Voor de rest maakt het me moeder niet zoveel uit als ik nou een ei sta te bakken zo of in de achtertuin lig te zonnen het maakt haar niks uit.


7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Fijn voor je meid, dat je dat mag van je mama. Ik heb het ook wel eens gedaan, naakt zijn thuis. Maar alleen maar toen ik alleen thuis was, ik schaam me anders behoorlijk, met mijn ouders en zusje erbij. Dat zou ik echt niet willen zelf, maar ik vind het gevoel wel lekker dus ik snap het wel dat je het fijn vind hoor. Ps: hoe oud ben je eigenlijk???

Fijn voor je meid, dat je dat mag van je mama. Ik heb het ook wel eens gedaan, naakt zijn thuis. Maar alleen maar toen ik alleen thuis was, ik schaam me anders behoorlijk, met mijn ouders en zusje erbij. Dat zou ik echt niet willen zelf, maar ik vind het gevoel wel lekker dus ik snap het wel dat je het fijn vind hoor. Ps: hoe oud ben je eigenlijk???

14 me broertje zusje zus en moeder zijn ook gewoon thuis ik schaam me er niet erg voor 

Reputatie 2
Badge +1

Fijn voor je meid, dat je dat mag van je mama. Ik heb het ook wel eens gedaan, naakt zijn thuis. Maar alleen maar toen ik alleen thuis was, ik schaam me anders behoorlijk, met mijn ouders en zusje erbij. Dat zou ik echt niet willen zelf, maar ik vind het gevoel wel lekker dus ik snap het wel dat je het fijn vind hoor. Ps: hoe oud ben je eigenlijk???

14 me broertje zusje zus en moeder zijn ook gewoon thuis ik schaam me er niet erg voor 

Maar ben jij de enige thuis die naakt loopt? Of lopen er meer naakt?

Fijn voor je meid, dat je dat mag van je mama. Ik heb het ook wel eens gedaan, naakt zijn thuis. Maar alleen maar toen ik alleen thuis was, ik schaam me anders behoorlijk, met mijn ouders en zusje erbij. Dat zou ik echt niet willen zelf, maar ik vind het gevoel wel lekker dus ik snap het wel dat je het fijn vind hoor. Ps: hoe oud ben je eigenlijk???

14 me broertje zusje zus en moeder zijn ook gewoon thuis ik schaam me er niet erg voor 

Maar ben jij de enige thuis die naakt loopt? Of lopen er meer naakt?

Enigste

Ik loop ook wel eens naakt door huis, mams en zusje ook. Verder geen problemen mee. 

Reputatie 1
Badge +2

Hoi meid .

Lekker doen als je het fijn vind en je niet schaamd .

Ik ben zelf nudist en ons hele gezin dus thuis zijn we heel veel naakt behalve met bezoek etc en ik vind het heerlijk en weet niet beter .

Veel succes met naakt zijn xxx

Reputatie 2
Badge +3

Ik doe het niet maar het klinkt wel geil

 

GROETJZ

Reageer