Beantwoord

wie kan me helpen

  • 26 March 2020
  • 75 reacties
  • 5087 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hallo iedereen .                       ik heb een probleem ik was vandaag met mijn beste vriend aan het fietsen en toen we even een pauze namen voor te eten en te drinken zei hij ik wil met jou naar bed . ik weet niet wat te doen ik ben nu gewoon snel weg gefietst ik kan dit zeker niet thuis zeggen want mijn ouders zijn zo hard katholiek wie o wie kan me helpen

Ik zal nog wat zeggen ik ben 14 en nu gaan jullie lachen denk ik en ja ik ben nog maagd

 

Alvast bedankt bij voorbaat

 

Mvg roefel23

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 March 2020, 08:44

Bekijk origineel

75 reacties

Hi Roefel23,

 

bedankt voor de update.

 

Ik heb niet gezegd dat je helemaal met sporten moet stoppen. Beter doe je dit in overleg met je coach en of sportarts. Een betere balans sporten/de rest van je leven lijkt me wel belangrijk. Sporten is een deel van je leven kennelijk en op zich is daar niks mis mee. Alleen een hele dag door sporten is er over, denk ik.

 

Nog maar even afwachten verder wat de toekomst je allemaal brengt.

 

Wat je ook doet, zorg goed voor jezelf.

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 2
Badge +2

Hey  M&M’s 

ik weet dat je dat niet had gezegd maar ik zeg het ik ga alleen nog sporten voor de club  en wat  ik met de overige tijd moet doen geen idee want je ik heb al mijn boeken al uit en heb alles al voor de les geleerd en het huis is ook netjes heb alles  gepoetst vandaag 

ik heb Dirk gezien en hij riep niet zo’n vriendelijke woorden en toen riep hij nog dat hij tot september niet meer buiten mag door mij 

ik heb niets gezegd alleen zit ik te huilen en zie ik het allemaal niet meer zitten. De tekst is verwijderd door de Kindertelefoon omdat deze in strijd was met de forumregels. 

 

Met Vriendelijke Groeten 

Roefel23

Hi Roefel23,

 

je maakt me eerlijk gezegd best bezorg door je laatste berichtje, gaat het nog wel goed met je? 
 

Jou vriend Dirk heeft jou niet goed gedaan, hij wilt je alleen maar voor intieme dingen als ik het zo lees. Jij wilt dat niet en dat begrijp ik als je 14 bent, hij wilt alleen dat en anders geen vrienden meer zijn. Ik denk dat je het beste kan kiezen voor de laatste optie, geen vrienden meer zijn. Zo te lezen heb je dat ook gedaan. Dapper van je!

 

nu klink je erg verdrietig. Dat begrijp ik ook als je elkaar al zo lang kent en opeens laat hij jou zo hard vallen. Hij maakt jou en je spullen kapot. Dat is vreselijk.

 

je moet weten dat je nog steeds sterk bent zonder hem, misschien ben je nu wel sterker. Je hebt hem niet nodig dus laat hem gaan. 
 

Er zijn zoveel mensen die nog wel aardig tegen je doen en er voor je zijn! Je ouders! Andere familie! En er zijn zoveel mensen met wie jij vrienden kan worden! 
 

Laat Dirk niet met je spelen. Jij bent daar veel te goed voor. En te lief. Dat zie ik wel aan jou berichten. 
 

maar verzwak nu niet omdat hij achterlijk doet. Wordt juist sterker en maak nieuwe vrienden. Je bent een toffe gast! Je moet het niet opgeven alleen door hem. Dat laat zien dat je zwak bent, maar dat ben je niet. 
hij is zwak, eerst speelt hij een gemeen spelletje met jou, en zodra jij niet meedoet geeft hij het op en doet hij alsof jij verliest, maar jij wint juist, en hij verliest. Keihard.

 

Als je je echt helemaal niet goed meer voelt, kan je altijd met de kindertelefoon bellen. 
 

als je aan zelfmoord denkt kan je met 113 bellen, zij helpen je als je zelfmoordgedachten hebt.

 

je moet weten dat je zoveel voor je hebt, zoveel kansen. Laat je die vallen doordat Dirk met je speelt op je 14e? Laat je hem jou toekomst verzieken?

 

 

Je bent sterk Roefel23, echt waar. Ik zie aan jou berichten dat je niet zoals Dirk bent. Je bent mooier, liever en dapperder. 
 

denk na roefel23. Want je bent sterk.

Reputatie 2
Badge +2

hallo BoyNL2005

je hoeft om mij geen zorgen te maken ook al is dat goed gedoeld maar ik vind het wel aardig van je. en om eerlijk te zijn nee het gaat helemaal niet goed met mij ik voel me steeds slechter en slechter maar dat zal wel over gaan denk ik want jij BoyNL2005 zegt dat ik sterk ben en als dat echt zo is dan kom ik er wel door toch ? En ik heb de vriendschap niet echt stop gezet maar Dirk wel omdat hij geen dingen mag doen bij mij nu ga ik even nadenken en uitzoeken wat leeftijd genoten doen als ze niet sporten , lezen of leren . oke ik heb alles wat ik wil in huis maar toch ik leefde zoals ik dacht dat het goed was en ja ik ben een aardige jonge en ja ik help graag iemand ( maar ik geef geen geld ) oke ja ik weet dat ik teveel sport voor mijn leeftijd maar ik voelde me er goed bij nu heb ik al een paar dagen dat niet meer gedaan en nee ik voel me niet beter want weet met mezelf geen blijf maar ik kom er wel uit wat ik allemaal kan doen .

toen ik nog als iedereen naar school ging hoorde ik wel veel dat ik een mooie jongen ben en dat ik  lief ben dat lief gedeelte ja dat klopt maar mooi geen idee . Of Dirk zwak is nu weet ik nog niet zeker  want hij blijft maar brieven in de postbus steken om me klein te krijgen en tot nu toe lukt hem dat maar BoyNL2005 jij zegt d at ik sterk ben dus zet ik ook door en reageer ik niet op dirk zijn brieven al doet het me wel veel pijn en ja ik dacht dat de oplossing was om dan maar een einde te maken aan mijn leven maar dat is geen oplossing want dan wint hij en dan maak ik andere mensen ( familie en andere mensen ) ongelukkig en dat wil ik niet dus heb ik besloten om door te gaan met mijn leven .

ik ga straks via mijn computer contact opnemen met mijn ouders en alles vertellen die kunnen me wel helpen ik laat ook mijn ouders de brieven zien die Dirk heeft geschreven dus komt alles goed mijn ouders willen naar huis maar ze mogen niet opstijgen van de lucht maatschappij maar ik ga jullie niet hier mee lastig vallen hebben jullie nog  tips of raad dan lees ik het wel maar nu vind ik het even genoeg ik ga snel wat fruit eten want krijg een beetje honger.

voor iedereen dank je wel voor alles en geniet van de dag in deze corona tijd .

 

Met Vriendelijke Groeten 

Roefel23  

 

Goed plan om je ouders op de hoogte te stellen! 
 

negeer die brieven van Dirk, negeer hem maar helemaal. Het is echt triest van hem dat hij jou klein probeert te krijgen en dat hij er niet tegen kan dat jij sterker bent dan hij is. 
 

Het is inderdaad goed om afleiding te zoeken. Je kan zeker nog wel gaan sporten, maar ik zou het niet zoveel doen als je eerst deed. Er zijn genoeg leuke dingen te doen, er zit vast iets leuks voor jou tussen.

 

en ja, jij komt hier echt wel doorheen. Dirk kan je niks maken.  
 

geniet jij ook maar van deze Corona dag. Ik hoop dat je nog gezond bent en blijft!

Reputatie 2
Badge +2

hallo BoyNL2005

 

nogmaals thanks voor jou reactie 

het probleem is als hij zo door gaat zal hij toch op een dag winnen maar als het echt op kracht aankomt zal ik winnen en dat weet hij ook ik heb er juist naar zijn vader gebeld en gezegd dat dirk steeds brieven in mijn bus komt droppen en zei vader zei oké dan heeft hij een super groot probleem nu maar ik kom even langs om te zien wat hij schrijft als je dat goed vind ik heb gezegd dat hij welkom is als hij alleen komt en dat heeft hij me  ook beloofd dus ik denk dat ik nu wel een goede stap heb gezet want krijg mijn ouders niet te pakken  dus was dit mijn optie 2 maar zodra ik mijn ouders kan spreken dan vertel ik ze het ook wees maar niet bang ik ben er klaar mee en wil echt op dit moment vechten met hem maar dat is een teken van zwakte denk ik dus doe ik het niet.

oké iedereen 

ik zal nog wel sporten thuis maar dan 1 maal in de week  ( bv fitness , hardlopen  , zwemmen en fietsen )

 

nu even nog een vraag aan jullie alle wat doet een jonge van 14 juist ? ik ken niet zoveel want ik stak al mijn tijd is sporten , lezen , leren maar bouwden wel een boomhut samen met Dirk maar daar wil ik niet meer in dus wat doen jullie zoal zeg alstublieft niet alleen maar game en tv kijken want dat is saai en dan word ik dik dus alle info is welkom

 

MVG Roefel23

 

iedereen nog een fijne corona dag gewenst  

PS owja bijna vergeten BoyNL2005 ik zal gezond blijven ik hoop dat iedereen gezond gaat blijven 

Hallo, ik heb al je berichten gelezen en vind dat je dappere en goede keuzes maakt. 

Ik ben 13 jaar en wat is doen is:

  • Lekker een video op youtube kijken
  • Netflix films kijken
  • Chillen en kletsen met vrienden
  • Verder heb ik het erg druk met school(2 vwo technasium) dus heb ik ook niet zo veel vrije tijd.

Wel moet ik even vermelden dat de stap van 6 uur per dag naar 1 uur ofzo per week ook niet meteen gezond is. Met jouw lengte en gewicht is het het beste een afspraak bij de huisarts te maken. En dan kan die je doorverwijzen naar iemand die je een goede verhouding tussen sporten, tv kijken en niks doen, en eten kan geven. Zodat je niet zoveel aankomt dathet ongezond word. En dat je ook niet te ligt blijft. 

Je kunt als je je echt verveelt trouwens ook een boek lezen, en als je geen leuke boeken meer kunt vinden, extra huiswerk vragen ofo. Als je op dit moment nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel.

Ps ik ben 13 jaar. Hoop dat dit niks uitmaakt

Reputatie 2
Badge +1

Wat is een twin

Hi @FNAFFAN ,

 

ik denk dat je het woord 'twin’ in een reactie van mij hebt gelezen en ik ben de helft van een tweeling en die andere helft noem ik mijn twin. We zijn allebei jongens en allebei gay.

Twin komt oorspronkelijk uit het Engels en betekent 'tweeling’, maar wordt ook wel in Nederland gebruikt. 

Ik noem mijn tweelingbroertje hier op het forum vaak 'mijn twin’. Om anoniem te blijven gebruik ik nooit zijn echte naam en ook alle andere namen die ik in topics gebruik, zijn niet de echte namen, maar ik gebruik ze wel consequent in al mijn topics en reacties.

Ik hoop dat het duidelijk is en anders hoor ik het wel :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's

 

PS als ik het over seksueel misbruik heb (mijn tweelingbroertje en ik zijn samen en tegelijkertijd ruim een jaar lang misbruikt), dan heb ik het nooit alleen over mijn misbruik, maar ook over dat van hem. Als ik dat niet doe, voelt het niet goed, want dan lijkt het alsof ik de enige ben die dat allemaal meegemaakt heb en dat is niet zo. Hij is ook slachtoffer. Vaak onderteken ik mijn reacties (want ik ben de enige van ons 2-en die hier op het forum reacties post)  die over dat onderwerp gaan daarom met ‘M&M's en twin’. Ik doe het ook wel bij topics waarbij ik een band heb met de T.O. en die 'kennen’ twin dan ook uit de verhalen.

Reputatie 2
Badge +1

Hi @FNAFFAN ,

 

ik denk dat je het woord 'twin’ in een reactie van mij hebt gelezen en ik ben de helft van een tweeling en die andere helft noem ik mijn twin. We zijn allebei jongens en allebei gay.

Twin komt oorspronkelijk uit het Engels en betekent 'tweeling’, maar wordt ook wel in Nederland gebruikt. 

Ik noem mijn tweelingbroertje hier op het forum vaak 'mijn twin’. Om anoniem te blijven gebruik ik nooit zijn echte naam en ook alle andere namen die ik in topics gebruik, zijn niet de echte namen, maar ik gebruik ze wel consequent in al mijn topics en reacties.

Ik hoop dat het duidelijk is en anders hoor ik het wel :relaxed:

 

Groetjes,

M&M's

 

PS als ik het over seksueel misbruik heb (mijn tweelingbroertje en ik zijn samen en tegelijkertijd ruim een jaar lang misbruikt), dan heb ik het nooit alleen over mijn misbruik, maar ook over dat van hem. Als ik dat niet doe, voelt het niet goed, want dan lijkt het alsof ik de enige ben die dat allemaal meegemaakt heb en dat is niet zo. Hij is ook slachtoffer. Vaak onderteken ik mijn reacties (want ik ben de enige van ons 2-en die hier op het forum reacties post)  die over dat onderwerp gaan daarom met ‘M&M's en twin’. Ik doe het ook wel bij topics waarbij ik een band heb met de T.O. en die 'kennen’ twin dan ook uit de verhalen.


Oooo thanks😁

Reputatie 3
Badge +4

Het is heel naar wat jou overkomen is, en volgens mij mag dit nieteens. 
je moet echt duidelijk maken waarom je het niet wilt, dan houdt hij waarschijnlijk wel op.

En als hij dat niet doet moet je het met je ouders bespreken, ik vind dit heel naar voor jou.

 

Stay Strong

Reputatie 2
Badge +2

Hallo, ik heb al je berichten gelezen en vind dat je dappere en goede keuzes maakt. 

Ik ben 13 jaar en wat is doen is:

  • Lekker een video op youtube kijken
  • Netflix films kijken
  • Chillen en kletsen met vrienden
  • Verder heb ik het erg druk met school(2 vwo technasium) dus heb ik ook niet zo veel vrije tijd.

Wel moet ik even vermelden dat de stap van 6 uur per dag naar 1 uur ofzo per week ook niet meteen gezond is. Met jouw lengte en gewicht is het het beste een afspraak bij de huisarts te maken. En dan kan die je doorverwijzen naar iemand die je een goede verhouding tussen sporten, tv kijken en niks doen, en eten kan geven. Zodat je niet zoveel aankomt dathet ongezond word. En dat je ook niet te ligt blijft. 

Je kunt als je je echt verveelt trouwens ook een boek lezen, en als je geen leuke boeken meer kunt vinden, extra huiswerk vragen ofo. Als je op dit moment nog meer vragen hebt dan hoor ik het wel.

Ps ik ben 13 jaar. Hoop dat dit niks uitmaakt

Hallo Anokoter.        Leeftijd maakt niets uit toch sorry dat ik lang niets van me heb laten horen maar had het een beetje druk ( school , sport enzo.....) heb nu al nieuwe vrienden gemaakt en we doen wel leuke dingen ook al is het nieuw voor mij maar steek veel tijd in mijn nieuwe vrienden en ze komen wel langs om hier wat plezier te maken in de tuin en wat ik fijn vind aan ze is ze zijn rustig in huis maar in de tuin is het altijd leuk . ze hebben zoveel respect voor mij maar vragen steeds wat ik normaal deed voor ik ze leerde kennen . heb wel gezegd dat ik veel sporten en veel leerde ze keken me eerst gek aan maar zeiden ok nu tijd voor plezier dus

Heb gisteren voir hrt eert in mijn leven fastfood gegeten en heb s'avonds wel over gegeven is dat normaal heb wel dokter gebeld komt morgenmiddag even langs

 

Reputatie 2
Badge +1

Hey! 

Ik snap dat het heel vervelend is wat er gebeurd is..

Maar, het is denk ik wel belangrijk dat je samen met je beste vriend er over praat!

Als je echt niet durft kun je altijd zeggen dat het een grapje was ;) maar probeer er eerst open en eerlijk over te zijn! 

En oja! Het is helemaal niet raar dat je niet ontmaagd bent hoor, ik ben 15 en ook nog maagd misschien is het verstandiger om af te wachten met wie je je eerste keer wilt delen ;)

 

Heel veel succes en het komt goed!

Gr Durp

Reputatie 2
Badge +2

sorry maar met Dirk praat ik niet meer hij heeft me te veel pijn gedaan en ik weet je moet leren vergeven maar dit zit nog steeds heel diep in mij heb ook al met mijn ouders gesproken ( wel online  via video ) en ze komen zo snel mogelijk naar huis ze willen een gesprek met Dirk en mij maar ik wens hem niet meer te zien ik weet het                 het klinkt hard maar ik denk dat dat het beste is voor nu zoals mensen hier al zeiden ik moet sterk blijven en ben ook al wat zwaarder sport veel minder dan eerst en heb soms dagen dat ik niet goed weet wat te doen maar komt wel goed

Reputatie 2
Badge +3

@Roefel23 dus je ouders zijn meer dan een jaar weg geweest?

Reputatie 2
Badge +3

?

Reputatie 2
Badge +2

zaxy ja nu ongeveer 2 jaar maar vind dat zelf niet zo erg ook al klinkt dit raar maar red me prima alleen

Reputatie 2
Badge +3

Lekkere ouders je kinderen 2 jaar alleen laten😂

Reputatie 2
Badge +2

maar er komt wel iemand soms kijken of alles goed is maar dat is de overbuur maar die mens is oud dus zei ik dat ik het wel alleen kon dus nu komt hij 1x per week eens langs

Reputatie 2
Badge +3

Oh oke maar mis je je ouders niet veel?

 

Reputatie 1
Badge

ALS JIJ het ook wilt ga er dan voor

Reputatie 2
Badge +2

Zaxy natuurlijk mis ik ze maar ja kan er toch niets aan veranderen als ze thuis zijn doen we echt wel leuke dingen.  En ik heb het ook druk met sporten en school dus heb watom handen

Ik zou gewoon als jij op school bent naar hem toe gaan en vragen warom hij dat aan jou heeft gevraagd, als jullie er allebij niet uitkomen raad ik aan om naar een mentor of ander vertrouwenspersoon te gaan, vergeet niet dat je altijd gratis kan bellen met de kindertelefoon als je mentale problemen ondergaat.

 

Reputatie 2
Badge +2

Ik krijg thuis les maar ik heb nu alles verteld aan mijn overbuurman en hij gaat me helpen om het op te lossen maar de vader van Dirk is ook heel boos op hem en heeft hem naar een school gestuurd waar hij in de week moet blijven slapen hij hoopt zo dat hij dan wat meer respect enzo zal krijgen

Reputatie 2
Badge +2

De papa van Dirk belt me nog vaak omdat hij met me inzit maar ik voel me goed op dit moment en doe steeds meer dingen buiten het sporten

Reageer