Beantwoord

wie kan me helpen

  • 26 March 2020
  • 75 reacties
  • 5087 Bekeken


Toon eerste bericht

75 reacties

Reputatie 2
Badge +2

Wil je het zelf?

Nee als je alles hebt gelezen weet je datvik het niet wil mijn hij wil mij maar ik zit met mezelf in de knoop denk ik omdat ik niet weet wat ik wil daar bedoel ik mee op jongens vallen of op meisjes ik wil gewoon veel sporten en plezier maken met mijn beste vriend niets mis mee toch?

 

Reputatie 2
Badge +2

Hi Roefel23,

 

bedankt voor de update. Sausje meer of minder is niet zo erg. Je hoeft ook weer niet Masterchef junior te winnen hè.

Ik ben zelf niet zo'n gamer, ik ga liever sporten. Zo heeft iedereen zo zijn eigen dingen. Niks mis mee.

Oh ja, je vriend zal wel ff aan je piemel gezeten hebben terwijl je sliep. Dat deden die jongens die mij en mijn twin misbruikt hebben ook wel. Gelukkig merkten we het niet altijd. Af en toe werden we er wel wakker van, maar ja, we konden er verder toch niks aan doen. Ze gingen gewoon door met alles.

 

Hopelijk doet jouw vriend geen dingen waar jij nog niet aan toe bent.

 

Veel plezier met alles wat jij/jullie vandaag nog gaan doen.

 

Groetjes,

M&M's

Hey M&M's

Ik zal nooit een masterchef junior zijn hoor 

Kijk ik probeer gewoon wat lekkers en eetbaars op tafel te zetten ok gisterenavond hebben we wel gelachen omdat het niet was gelukt maar vandaag is het aan hem hij kookt beter als ik gamr ook niet zoveel ik kreeg de Xbox en PlayStation toen ze uitkwamen en de Xbox zit nog steeds in de doos de PlayStation heeft al 3 maal aan gestaan 2x voor muziek en 1 maal voor een game 

Als ik niet sport dan zit ik in het bubbelbad of in de sauna of ik leer of lees 

Reputatie 1
Badge

Hoi @Roefel23

Ik ben zelf een meisje als dat jou uitmaakt. 

Maar het is natuurlijk naar als je beste vriend aan je wilt zitten en jij dat niet wil. Ik vind gewoon dat je dat 1x tegen hem moet zeggen (als je minder boos bent). En dan echt duidelijk zijn. En dan bijv. zeggen: Dat als je nu niet stopt je naar huis kan gaan en ik meen het.

Dan kunnen jullie beide afkoelen en dan als je hem later wéér ziet of appt afspreken waar je ouders bij zijn. Dan weet je zeker dat er altijd iemand bij is. 

Nou veel succes 

Reputatie 2
Badge +2

Hoi @Roefel23

Ik ben zelf een meisje als dat jou uitmaakt. 

Maar het is natuurlijk naar als je beste vriend aan je wilt zitten en jij dat niet wil. Ik vind gewoon dat je dat 1x tegen hem moet zeggen (als je minder boos bent). En dan echt duidelijk zijn. En dan bijv. zeggen: Dat als je nu niet stopt je naar huis kan gaan en ik meen het.

Dan kunnen jullie beide afkoelen en dan als je hem later wéér ziet of appt afspreken waar je ouders bij zijn. Dan weet je zeker dat er altijd iemand bij is. 

Nou veel succes 

hey anoniempjeee_XOXO 

Ik dank u voor de reactie

Mij maakt het niet uut of je een jongen of een meisje bent alle hulp tips informatie is welkom

Daarom heb ik mezelf opgesloten op mijn kamer met rustige muziek alleen heb ik toen ik op mijn kamer kwam iets gedaan waar ik nu wel spijt van heb maar dat zijn zorgen voor later

 

Met Vriendelijke Groeten

Roefel23

Ik denk dat je 1x heel duidelijk moet zijn. Hij doet het nu de hele tijd opnieuw terwijl hij het echt niet leuk vind. 
 

Wil je zeggen wat je op je kamer gedaan hebt waar je spijt van hebt?


wie kookt er vanavond? Haha

groetjes!

 

 

Reputatie 2
Badge +2

Ik denk dat je 1x heel duidelijk moet zijn. Hij doet het nu de hele tijd opnieuw terwijl hij het echt niet leuk vind. 
 

Wil je zeggen wat je op je kamer gedaan hebt waar je spijt van hebt?


wie kookt er vanavond? Haha

groetjes!

 

 

Hallo BoyNL2005

Wat ik heb gedaan wasr ik eigenlijk nu veel spijt van heb is ik heb mijn nieuwe iPhone stuk gegooid op de vloer ik had hem nog net geen maand en mijn laptop is ook al kapot gegooid .

 

Wie er kookt vanavond dat is dirk ( mijn beste vriend )

Ik weet niet hoe ik nog duidelijker kan zijn naar hem toe als ik zeg ik wil het niet of ik vind dit niet leuk of fijn dan weet ik niet meer wat ik nog meer kan doen dsn me opsluiten

 

Mvg Roefel23

Reputatie 2
Badge +2

M&M's weet je waarom ik dat nooit zal worden ik kan niet goed koken ik kan rijst met kip en groenten maken ja maar daar houdt het ook op ☺😊😄😜

Hi Roefel23,

 

er is van alles gebeurd, lees ik.

 

Jij doet je best om alles zo goed mogelijk te laten verlopen. Volgens mij heb je al meerdere keren gezegd tegen je vriend wat je wel en wat je niet wilt.

Als hij dat niet wil snappen zou ik ook niet weten wat jij nu nog zou kunnen doen. Ok, ja, hem de deur uit gooien kan, maar dat wil je hem (als beste vriend) ook weer niet aan doen, ook al gedraagt hij zich niet netjes.

 

Misschien als hij dit ook leest, dat hij het dan een klein beetje beter snapt.

 

Dus, deze boodschap is vooral voor jouw beste vriend:

 

Ik heb gelezen dat jij meer dan alleen vriendschappelijke gevoelens hebt voor Roefel23.

Roefel23 doet volgens mij zijn uiterste best om jou te begrijpen en te steunen bij het ‘uit de kast’ komen voor hem. Roefel23 had dit ook niet zien aankomen, dus moet hij ook aan deze nieuwe situatie wennen.

 

Wees blij dat Roefel23 jou zo goed steunt als beste vriend. Hij loopt niet weg bij jou. Hij vraagt alleen om te respecteren dat hij geen seksueel getinte contacten wil. Niet met jou, maar voor zover ik het begrijp met niemand.

 

Neem dus afstand op dat vlak en wees blij dat Roefel23 er verder voor je is.

 

Je wilt een jarenlange vriendschap toch niet in een paar dagen om zeep helpen. Want als je blijft doorgaan met hem te betasten  en/of andere seksuele dingen te doen of zeggen, zou het best zo kunnen zijn dat Roefel23 even en misschien ook wel voor langere tijd, jou niet zou willen zien. Ik zou dat ook begrijpen.

 

Volgens mij krijg je verder alle ruimte van Roefel23 om jezelf te zijn.

 

Als je geil bent, ga je dan ergens aftrekken waar Roefel23 er geen last van heeft.

Roefel23 accepteert dat je op jongens valt, maar niet dat jij aan hem zit.

Houd afstand, anderhalve meter zou ik bijna zeggen :wink: Nou ga ik zelfs Rutte quoten :joy:

 

Kom aan jullie zijn vrienden. Is het nu zo moeilijk om rekening met elkaar te houden.

 

Ja, ok, ik weet natuurlijk niet of het helpt, maar ik kan het allicht proberen…..

 

Btw, het lijkt me ook beter als jullie vanavond apart slapen. Elk in een eigen bed.

Of Roefel23 het goed vindt dat je bij hem op de kamer slaapt of liever heeft dat jij in een andere kamer slaapt, dat moet Roefel23 maar beslissen.

 

Roefel23, maak je niet druk om het eten. Rijst met groenten is toch ook prima. Je doet je best en veel meer dan dat kun je ook niet doen.

Welk gerechtje staat er vanavond op het menu of hebben jullie al op gegeten?

 

Tot slot, ik snap wel dat je ff niet meer wist wat je nog kon doen en dat je je daarom even terug getrokken hebt/had op je kamer. Soms heb je gewoon even rust nodig aan je hoofd.

 

Jammer van je phone en laptop, maar ja, het zijn spullen en die zijn weer te vervangen.

 

Een goede vriendschap kwijtspelen zou veel erger zijn. Maar voor het behoud er van zijn er wel 2 nodig die elkaar respecteren.

 

Btw, zijn jullie ouders wel vaker weg en zijn jullie dan alleen thuis. Ik bedoel zonder dat er (af en toe) een ouder iemand jullie komt helpen ofzo?

 

Gaan jullie straks ook The Voice Kids kijken of hebben jullie iets leukers te doen?

Oh, oeps is al om 20.00 uur begonnen, dus heb al een half uur gemist haha

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 2
Badge +2

Hey M&M's gast. Luister ik heb zelf vannacht met zijn pik gespeelt en ik vond dat leuk hij geeb idee want hij sliep en als hij vandaag iets wil eten moet dieveerst met mij aftrekken anders kan hij op zijn kin kloppen en hij zit nog steeds op zijn kamer geen idee wat te doen maar ik zit nu wel achter zijne pc dus hij leest op dit moment helemaal niets na nu weet je hou ik erover denk en als hij mij hier buiten gooi dan heeft hij een super groot probleem geloof me maar groeten Dirk

Reputatie 2
Badge +2

Ow ja en als ik wil rukken dan doe ik dat waar ik wil en wanneer ik dat wil en zijn oudets zijn bijna altijd weg voor hun werk daarom zijn wij altijd samen trouwens hij heeft geld genoeg als je zijn huis ziet 6 slaapkamers 4 badkamers 3 logeerkamers 2 douchen tennisveld basketballveld minigolfveld bubbelbad sauna jacuzzi hij heeft een waterbed een super grote tv op elke kamer oke waar ik wel leuk vind id dat hij thuis les krijgt nooit echt naar een school lopen ow ja bijna vergeten hij heeft zelfs een hele grote fitnessruimte dus ik kan echt wel doen wat ik wil hij heeft zelfs een kamer met 2 computers en dan nog 1 hier waar ik nu op zit en hij heeft steeds de nieuwste iPhone en spelconsoles en hij heeft nog een laptop en een tablet hij is verwend door zijn ouders en nu moet hij mij maar verwennen ook al wil hij dat niet kijk ik wil niet dat hij dit leest of weet maar ik ken zijn code van zijn kluis en van zijn bankkaart alleen de code van zijn ouders kluis ken ik niet maar ik zal nooit onze vriendschap zomaar opzij laten zetten ook al is hij sterker dan mij en hij heeft ook een grotere pik ik hou echt van hem en kan me geen dag voorstellen zonder hem hij is ook de enige die weet dat ik een homo ben alle ga eens kijken of hij uit zijn kamer komt later

Reputatie 2
Badge +2

Hey Dirk hier weer hij heeft zijn deur opslot gedaan en reageert niet wat moet ik nu doen straks heeft hij iets ergs gedaan nu ben ik wel wat in paniek want hij neemt ook zijn telefoon niet op

Hi Dirk,

 

ik laat niet met m'n voeten spelen. Ik heb betere dingen te doen dan jouw commentaar aan te horen.

 

Jij vindt spullen kennelijk belangrijker dan vriendschap, gezien al die opsommingen hierboven.

Jij klinkt niet als zijn beste vriend.

 

Het valt me trouwens ook op dat jullie dezelfde schrijfstijl hebben. Dat komt zeker omdat jullie veel tijd met elkaar door brengen……

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 2
Badge +2

De schrijfwijze is omdat we altijd al samen op school hebben gezeten ik kan er niets aan doen en trouwens ik vind vriendschap belangrijker dat alles wat hier staat maar ik vind wel dat het tijd word dat hij mij is een keer verwend is toch niets fout aan hij moet maar een wat losser zijn in het leven dan kan hij meer plezier maken in plaats dan altijd dat sporten ik sport al genoeg als we moeten gaan trainen en een wedstrijd moeten spelen hij sport van 8 uur in de ochtend tot 17 uur sorry ik vind dat niet kunnen hij moet maar eens leren luisteren naar mij dan zal hij kunnen genieten van het leven zoals de meeste kinderen van onze leeftijd na nu weetbje dat ow ja hij zit nog steeds op zijn kamer met deur gesloten en reageert niet ook niet aks ik naar zijn mobiel bel nu maak ik me echt wel zorgen. Groeten ikke

Reputatie 2
Badge +2

Hallo M&M's

Dank je voor uw reactie .

Ik zit op mijn tablet wist niet dat die op mijn kamer lag nu heb ik alles gelezen wat hier is geschreven en ik denk dat ik Dirk morgenochtend uit mijn woning zet en als hij zo blijft doen dan beëindigd ik de vriendschap als ik het zo lees heeft hij nul procent respect voor me en wil alleen vrienden blijven omdat eigenlijk geen idee why . zoals je denk ik al door had heb ik niets gegeten niet dat ik dat erg vind heb toch geen honger ja ik doe echt mijn best om er voor hem te zijn maar dit verdien ik niet vind ik . over de dingen die kapot zijn maak ik me niet zo druk zoals je al zei het zijn maar spullen en die koop ik wel weer nieuw alsbde winkels weer open zijn mijn ouders zijn heel veel weg ze moeten reizen voor hun werk papa os piloot en mama zei brengt eten en drinken rond in het vliegtuig ik vind het niet zo erg ons alleen thuis te zitten ben dat al gewend al van af mijn 10 jaar daarom krijg ik thuis les die lessen duren wel minder lang dan op school maar zoals je al had kunnen lezen kan ik hier goed en veel sporten en genieten. Sorry was vandaag niet in de steniging on televisie te kijken Dirk kan van mij nu naar de logeerkamer gaan en daar slapen en morgen gooi ik hem eruit sorry voor zijn gedrag ik zal dat wel aan zijn ouders zeggen hoe hij doet . 

 

Mvg Roefel23

Ps nog eens sorry voor zijn gedrag 

Ook al ken ik u niet persoonlijk ik vind jou een goede en een aardige jongen je helpt waar je kan en ik vind het niet fijn dat Dirk zo tegen jou doet 

Alle M&M's ik wens u nog een fijne avond toe

Hi Roefel23,

 

excuses geaccepteerd :relaxed:

Maar ik kan jou toch niet verantwoordelijk stellen voor het gedrag van Dirk hè, of wel….

 

Maak je niet druk om mij. Ik overleef het wel :wink:

 

Neem geen overhaaste beslissingen en kies voor, wat voor jou het beste is.

Morgen komt de zon weer op :sun_with_face:

 

Ik wens je het allerbeste voor nu en later.

 

Groetjes,

M&M's

 

Reputatie 2
Badge +2

Hey M&M's

 

Klopt ik ben zeker nier verantwoordelijk voor zijn gedrag maar ik vind het zelf niet leuk hoe hij nu doet en ik kan hier goed met jou praten en je geeft me goede raad enzo. Weet je wat ik zal hem nog 1 kans geven en dan zien we wel maar ik ga toch wel met zijn papa praten over dit gedrag trouwens dirk kent mijn code van de kluis niet heb hem 3 dagen geleden aangepast en ik hoop dat jij ook geen zorgen zal maken over mij ik zal me wel sterk houden en als de zon opkomt ga ik sporten tot de zon onder gaat is goed voor mijn conditie en mijn lijn ook al zeggen veel mensen dat ik te mager ben ik wens niet dikker te worden dus denk ik dat ik gied bezig ben ik ben 1m78 en weeg 42 kilo is toch goed zo ik ga straks nog snel een toertje fietsen want ik heb vandaag niet veel gesport en daar kan ik niet goed tegen ik weet hier praat ik veelbin real life niet echt omdat ik het gewent ben om steeds alleen te zijn en dan die ik niet veel meer dan sporten alleen dan stop ik enkel om naar de wc te gaan en te drinken en eten wat denk je overdrijf ik met mijn sport bezigheden?

 

Mvg Roefel23

Reputatie 2
Badge +2

Een goedemorgen aan iedereen. 😃😄😀

 

Ik heb mijn vriend Dirk naar huis gestuurd want hij begon weer aan me te zitten tijdens het ontbijt . nu voel ik me niet echt beter ik voel me zelf rot enzo. Is dit normaal hij riep wel als hij vandaag niet meer mocht terug komen dan onze vriendschap voorbij is 

 

I don't know what i can do know please help me thanks

Echt mensen ik weet het echt niet meer soms denk ik dat ik iets ergs ga doen en op een ander moment wil ik hem zo hard slaan en ik heb zin in zo hard te roepen en te vloeken ( vloeken nog nooit gedaan ) en soms denk ik weet je wat hij is mijn beste vriend die doen dat soort dingen bij elkaar maar dan denk ik erna van maar die doen het met zin van beide kanten hier is dat niet het geval dus tips enzo is zeer welkom alle dit was de ochtend update voor vandaag want ik ga voort met sporten als het nu nog kan ben toch al bezig van 6 u 20 minuten dus niet slecht toch ga me straks ook eens wegen wil zeker zijn dat ik niet ben aangekomen 

 

 

Een vraagje voor m en m s

 

Sorry dat ik het nu even zo schrijft maar ik heb alles nog eens na gelezen nu zag ik dat onbeleefde Dirk met mijn penis heeft gespeeld ben ik dan nu ontmaagd ? 

 

Aan iedereen have a nice day and have fun 

 

 

Met Vriendelijke Groeten 

Roefel23

Reputatie 2
Badge +2

een kleine update

 

Het is bijna middag en sinds ik hem heb buiten gezet omdat hij zijn handen niet kon thuis houden na ik weet niet meer hoeveel waarschuwingen heb ik niets meer van hem gehoord ook al hebben we om 12 een afspraak met zijn vader ( zijn vader kom hier heen ) want ik wil het echt wel met zijn vader spreken over het gedrag van zijn zoon 

maar nu zit ik te twijfelen of ik het wel goed heb aan gepakt want voel me zo onzeker en ben ook best wat bang ik dacht doen ik de afspraak maakte dat ik meer zelf zekerheid zal hebben maar hoe dichter bij de afspraak hoe onzekerder dat ik ben ik dacht ik sport wat dan zal het wel gaan maar het lukt niet kan me niet ontspannen  en mijn handen trillen 

toen ik hem had buiten gezet dacht ik dat het de beste keuze was 

 

a.u.b. beste mensen dit was mijn  kleine update 

ik wens iedereen nog een fijne dag en probeer te genieten van alles 

 

Met Vriendelijke Groeten 

Roefel23

Hey Roefel23

 

Hoe ging de afspraak? Wat hebben jullie allemaal besproken? Vervelend dat het allemaal zo gelopen is, maar ik begrijp je wel want wat hij deed wilde jij echt niet.

Je lijkt me best dun voor je lengte trouwens, ben je niet te veel aan het sporten? 

Je bent niet ontmaagd omdat jou vriend Dirk met je lul gespeeld heeft. Dat ben je pas als je echt gaat neuken met iemand. Je zou wat hij gedaan heeft eerder verkrachten kunnen noemen.. 

 

succes vandaag nog! Wil jij nog bevriend met hem zijn eigenlijk? Of niet meer? Ik hoop dat alles tussen jullie zo snel mogelijk goed komt!

Reputatie 2
Badge +2

 

hey BoyNL2005

gesprek liep niet zo vlot als verwacht  maar hij gaat er wel met dirk er over hebben nu voel ik me nog rotter door dat gesprek 

 

ik weet niet of ik nog vrienden wil blijven met hem 

wat zullen jullie doen in mijn plaats we kennen elkaar al van ons 5/6 jaar

 

MVG Roefel23

Tja,  ik weet niet wat ik zou doen. Je zit in een lastige situatie. Wat heb je precies met zijn vader besproken? En wat gaat hij met Dirk bespreken? 
 

dapper van je dat je dit gesprek toch gehad hebt! Lijkt me lastig om te doen. 
 

Ik begrijp wel dat je je rot voelt, maar het was wel verstandig om te doen.

 

 

Hi Roefel23,

 

ik zou even een adempauze inlassen. Gewoon even een paar dagen geen contact. Dan hebben jullie allebei de tijd om even bij te komen en rustig na te denken.

Spreek wel nog even van tevoren af dat je dan bijv. woensdag of zo even bij elkaar komt om dingen die jou en die hem dwars zitten te bespreken. Dan weet hij ook waar hij aan toe is.

Probeer daarna dingen uit te praten en soms moet je accepteren dat jullie over sommige dingen verschillend denken. Dan even kijken of er genoeg dingen zijn om samen als vrienden door te gaan of dat er echt dingen zijn die dat onmogelijk maken.

Ik denk dat jullie er na 8-9 jaar vriendschap er wel uit moeten kunnen komen. Maar dan moeten er wel wat dingen anders dan de afgelopen dag.

 

Voor wat betreft sporten denk ik dat je er een beetje te fanatiek in bent. Je zal wel fit zijn, maar je hebt wel ondergewicht. Als ik dan ook nog lees dat je je gaat wegen om te kijken of je niet aan gekomen bent, dan is dat niet echt een gezonde situatie. Ik zou er eens met je ouders en/of huisarts over praten. Ik ben geen dokter en heb alleen met jouw lengte, leeftijd en gewicht  op onderstaande site je BMI berekend:

https://www.hartstichting.nl/gezond-leven/bmi

Sporten op zich is gezond, maar je lichaam moet na een training ook tijd hebben om te kunnen herstellen.

 

@BoyNL2005,

ik denk dat er eerder sprake is van aanranding:

https://mindkorrelatie.nl/onderwerpen/aanranding-en-verkrachting

maar allebei is niet echt fijn…

 

Groetjes,

M&M's

Reputatie 2
Badge +2

hey iedereen 

 

ik heb vandaag niet zoveel gedaan toen ik deze morgen de postbus ging leeg maken 

er zat een brief in van Dirk

ik zal het in het kort samen stellen

er staat in 

hallo Dirk hier

ik wil geen vrienden meer met je zijn want ik mag toch niets bij jou doen en jij kan niet echt leven als iemand van 14 jaar wat jij alleen doet is sporten 

toen dacht ik alle ik doe wel dingen buiten sporten ( lezen , leren , mijn fietsen poetsen ) ik begrijp hem niet ik denk dat ik beter iets doe wat ik hier niet zal zeggen want het is niet aardig alleen zullen sommige mensen niet happy zijn.

hallo M&M’s

ik zal stoppen met sporten en alleen nog maar op de training en in de wedstrijd mijn best doen dan heeft mijn lichaam voldoende tijd om te herstellen ow ja ik zag dat ik nu al 40.8 kg weeg en heb al zeker 24 uur niet gesport maar eet wel nog steeds super gezond 

 

en @BoyNL2005,

we hebben het gehad over zijn gedrag en alles wat hij heeft gedaan hij kon het niet ontkennen want hier word alles gefilmd alleen niet in de wc en badkamer zijn vader was zo boos dat ik woorden heb gehoord die ik nog nooit had gehoord ( vloeken ) hij wilde dirk een klap verkopen en ik zei niet doen a.u.b.  geen idee waarom ik dat zei want was nog steeds boos op hem .

alle ik ga het hier bij laten  ik lees jullie later wek weer 

ik dacht ook dat praten wel zal helpen als zijn vader er was en nee ik denk niet dat ik dapper ben maar een domme jongen 

Met Vriendelijke Groeten 

Roefel23

 

ps bijna vergeten hij heeft mijn computer tegen de grond gegooid en een echte chineese vaas van mijn moeder de papa van Dirk stond deze rond 16 uur hier voor de deur om te zeggen dat dirk alles moet terug betalen 

Reputatie 2
Badge +2

hallo M en Ms 

ik ga een brief terug geschreven aan Dirk 

 

ik heb geschreven bedankt voor onze lange vriendschap ik vind het jammer dat jij hier een einde aan wil maken ik zal zeggen denk er nog eens over na en neem je tijd als je wil kunnen we over een paar dagen terug even rond de tafel zitten en dan bespreken we wat er is ik wil nog steeds je vriend zijn maar niet zo intiem meer 

sorry voor alles 

het gaat je goed 

Groetjes Roefel23 ( maar dan mijn echte naam hé )

 

PS laat het maar zitten ik weet wat ik ga doen je zal nooit meer last hebben van mij

het gaat je goed en geniet van jou eenzame leven

 

GoodBye And God Bless You

Reputatie 2
Badge +2

beste mensen

ik neem ook afscheid van jullie het gaat jullie goed en blijf er voor elkaar om te helpen 

jullie allemaal zijn toppers

 

Reageer