Skip to main content
Vraag

wie is er wel eens naakt openbaar gegaan

• October 25, 2024
  • 30 reacties
  • 3830 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Heyy

Ik ben best vaak stiekem naakt openbaar

Nou vroeg ik me af wie doet dit ook wel is

30 reacties

• October 26, 2024

@Meisje15x  in welke vorm bedoel je dat?

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 26, 2024

Hoe doe je dat

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 27, 2024

Hey

Stiekem naakt buiten huis zijn 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 27, 2024

Heyy

Ik denk na waar ik naakt zou willen gaan ga er heen en draag zo min mogelijk kleding zodat ik minder uit hoef te doen aangekomen bij de plek check ik op camera's en plekken waar mensen mij zouden kunnen zien en dan trek ik m'n kleren uit

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • October 28, 2024

Ik ga wel eens naakt zwemmen bij mooi weer. Ik check niks  of dat er mensen in de buurt zijn is bij een meertje. Ik trek dan alles effe vlug uit  hup het water in dan lekker bruinen op het zand.

Een man was aandacht naar me kijken  had dat  en vroeg of ik zo meteen  ging skinny zwemmen. Zeker zie je toch. Ach ja.. jij hoeft nergens voor te schamen ..gespierd lichaam,  cute face en ook nog een lekker grote pik daar. 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 3: plaats geen persoonsgegevens. 
Tekst aangepast ivm forumregel 6: plaats geen onnodige seksuele details.

Forum|alt.badge.img+1

he leuk dat je jezelf wilt zijn maar houdt er rekening mee dat niet iedereen in het openbaar dit op prijs stelt ook moet je rekening houden met de wet bekijk artikel 430a maar even...

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • October 28, 2024

Hey

Ja ik weet dat niet iedereen graag mijn naakte lichaam wilt zien 

Forum|alt.badge.img

Ik doe het geregeld

tekst aangepast ivm forumregel 4

Flapjack Rifle 69

dit is illegaal en dat moet je niet doen

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 3, 2025

Ik weet dat het illegaal is

daarom doe ik het toch stiekem en loop ik niet zomaar naakt een supermarkt binnen

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 3, 2025

ik heb het gister avond voor de eerste keer gedaan en nu snap ik waarom je het doet want het is lekker maar ook spannend want misschien word je gepakt

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 4, 2025

Heyy

Kijk jij snapt het de spanning dat je gepakt kan worden is heerlijk

Forum|alt.badge.img

Ik vaak ben ook net nog gapakt in de trein

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 4, 2025

Heyy

Oei hopelijk ben je niet in de problemen gekomen

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 4, 2025

ja al paar keer gedaan.

vind ik echt super spannend!

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 5, 2025

Heyy

Niceee 

sinasappelbroodje
Forum|alt.badge.img+4

Ik keek net een beetje je topics en je praat echt alleen maar over naakt zijn haha, is niet erg hoor maar ik vraag me af waarom je het zo leuk vind lijkt me wel eng tbh

• July 5, 2025

dit is illegaal en dat moet je niet doen

Er zijn genoeg plekken waar je het kan doen zonder dat iemand het ziet

Flapjack Rifle 69

Er is overal wel een kans dat je gezien word...

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 6, 2025

Ik keek net een beetje je topics en je praat echt alleen maar over naakt zijn haha, is niet erg hoor maar ik vraag me af waarom je het zo leuk vind lijkt me wel eng tbh

Heyy ja klopt

Ik ben sowieso al een nudiste dus vind in het algemeen al fijn om naakt te zijn en openbaar naakt zijn is echt het leukste wat er is

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 9, 2025

Hey 

Ik ben een jonge (16) en ik ga regelmatig naakt in het openbaar het ik ga morgen weer het voelt gewoon zo fijn om naakt te zijn en het is zo spannend om betrapt te worden.

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 9, 2025

Ik zou dit niet doen, het is illegaal en gevaarlijk. Zeker als meisje zijnde. Er lopen zo veel creeps rond, voordat je het weet word je gekidnapped of ergens verkracht. Stay safe!

xx liefs Wolf 🐺

• August 10, 2025

Ik ga ook wel eens ergens heen om me lekker naakt af te trekken en soms gaat er ook een vriend van me mee

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 16, 2025

Moj lijkt het ook wel leuk ik zat te denken om eens naar een naakt strand te gaan 

• August 17, 2025

Heyy ja klopt

Ik ben sowieso al een nudiste dus vind in het algemeen al fijn om naakt te zijn en openbaar naakt zijn is echt het leukste wat er is

Dat ben ik ook