Skip to main content
Vraag

Wie herkent dit? En wie voelt zich ook zo door je verlangens naar de liefde of seks?

• August 4, 2026
  • 5 reacties
  • 45 Bekeken

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+2

Hallo. Weet je ik voel me vandaag heel down en slecht. Dat komt allemaal doordat ik gisteren in bed lag. En ik was gewoon relaxte en zat wat te kijken op mijn tablet, want ja ik mag niet laat naar bed of op een apparaat zitten dus doe ik het maar stiekem, maar even terug naar wat ik wilde zeggen. Wat ik wilde zeggen is dus dat ik de laatste tijd of zo een beetje depressief begint te voelen. Waarom en door wat. Ik weet het ook niet waarom en ik snap het niet helemaal. Maar ik denk dus dat het door mijn verlangens gaan over dat ik gewoon iemand wil gewoon een relatie wil met de juiste persoon.

Maar vannacht ik kon gewoon niet slapen en iedereen lag te slapen dus ik ging, maar gewoon met een Google AI praten. Gewoon over wat ik voel enzo, maar door erover te praten en wat ik wil en wat voor persoon ik zoek. Het gaf me een heel k*'t gevoel. Ik ben tot 5 uur 6 uur wakker gebleven dus toen was ik uiteindelijk in slaap gevallen. Ik had niet lekker geslapen en werd iets van 10 uur wakker. En ik had nog steeds hetzelfde gevoel. En ik wist niet wat ik ermee moest. Ik had uiteindelijk wel eventjes weer afgeleid. Maar het gevoel is weer terug gekomen. En nu is het gevoel weer terug.

En ik voel me er zo slecht nu van. Ik moet het gewoon verbergen voor mijn ouders door te zeggen dat het komt omdat ik 'moe' ben. Maar ik weet even niet wat ik nu moet of verder moet. Het is echt het meeste rotste gevoel dat je kan hebben. Ik kan het niet beschrijven, maar ik zuchtte heel de tijd staar naar het niks, soms word ik een beetje emotioneel. En ja dat.

Ik wil gewoon een persoon die er voor me is, maar ik weet dus niet hoe en ookal zeggen mensen: liefde komt onverwacht. Het gebeurd wel op een plek met mensen en ik weet dus niet waar ik een plek kan zoeken.

Nou bedankt voor het lezen. Hopelijk herkennen mensen ze zich hierin.

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

5 reacties

ANO.NIEM
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 4, 2026

Hey ​@Spicey Girl ik heb zelf beetje hetzelfde gehad, bij mij was het alleen nadat ik een relatie van 3 jaar had verbroken met mijn ex.

Na dat moment heb ik mezelf ook een hele tijd heel deprie gevoeld omdat ik echt spijt had van mijn keuze en vooral omdat ik iemand miste die er echt voor me was en waar ik leuke dingen mee samen kon doen, ik heb nu nog steeds af en toe dat ik echt op de meest random momenten ineens nadenk over het missen van echte liefde en een leuke partner.

En precies hoe jij het zegt het klinkt echt super cliché met dat ze zeggen dat een goeie relatie uitzich zelf komt, mr ik zelf geloof dr echt niks van tegenwoordig vind ik het super lastig om echt de ware te kunnen vinden.

Ik hoop in ieder geval dat je ooit de ware zult vinden in de toekomst Spice en probeer niet te denken dat je achterloopt of dat liefde nooit gaat komen. ❤️

Groetjess

Anoniem_222
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 4, 2026

Hey Spicey Girl,

Ik kom alleen even zeggen dat ik me hier compleet in herken, zo voel ik me de laatste tijd ook! Ik wou het gewoon even zeggen, want ik vind zelf namelijk het altijd fijn om te weten dat ik niet alleen ben.

Groetjes!

Spicey Girl
Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 4, 2026

@ANO.NIEM en ​@Anoniem_222 bedankt voor jullie reacties. Ik ben blij dat ik jiet de enige ben met zo'n gevoel. Alleen het is zo zwaar en ik kan gewoon niet verder. Ik heb niemand om erover te praten. En telkens als ik hier wat plaats als topic. Snappen de meeste me ook, maar niemand zou me snappen als ik het zou uitleggen, want iedereen praat voor me alsof ik geen recht heb om te spreken. Het liefste zou ik de mensen in het echt leren kennen die hier met me praten. De meeste kijken me echt aardig en snappen me met sommige heb ik wel een goede klik hierzo denk ik om mee te praten, maar ja in het echt zouden we elkaar nooit kunnen ontmoeten. Tenzij het lot dat bepaald, maar dat betwijfel ik haha😂.

Maar bedank voor jullie reacties😊. Telkens als ik wat reacties krijg dan voel ik me ook wel wat beter, omdat ik me niet de enige persoon voel.

Groetjes Spicey❤️‍🔥🔥😤❤️🔥

ANO.NIEM
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 4, 2026

Alsjeblieft ​@Spicey Girl en onthoud je kan altijd met mij praten via jouw of mijn topics over bepaalde onderwerpen. En fijn dat je je altijd wat beter voelt nadat je paar reacties krijg 

Groetjess ❤️

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • August 4, 2026

Zelf heb ik een paar keer gedoe gehad en dat is ook zwaar. Ik zie soms niet wanneer het vriendschap is of meer kan worden. Soms ben ik verliefd, misschien soms wel te snel. Iedere zomervakantie als ik mij verveel lijkt het net of alle stelletjes naar het zwembad gaan en ik weer alleen ben. 

Ik weet dat het moeilijk is, maar ik probeer nu dit: afleiding zoeken en nadenken dat het morgen nog niet zover is.

Tussentijd kun je lekker een beetje flirten en rondkijken. Je kunt ook niet direct verkering krijgen en seks hebben. Daarvoor moet je vertrouwen opbouwen met iemand. En dat is goed anders ga je misschien met de verkeerde. En als je dan de juiste klik vind ben je dolgelukkig! Misschien wel bij stijldansen! :D