Vraag

Wie heeft er al eens sex gehad met een jongen

  • 23 September 2020
  • 9 reacties
  • 8286 Bekeken

Badge

Hoi mijn vraag is wie er allemaal al eens sex heeft gehad met een jongen en zo ja waneer was eerste keer (leeftijd) en WA is er allemaal gebeurt


9 reacties

ik. ik zal het zo kort mogelijk proberen houden maar zal moeilijk zijn

héél vroeg, toen ik 9 jaar was bleef ik slapen bij mijn neef die 17 was, hij trok zich af en ik deed hem na, dus toen was het al begonnen dat ik interesse had in een jongen

toen ik 12 was moesten we tijdens het zwemmen altijd samen in een hokje met iemand van een jongere leeftijd, ik zat samen met een jongen van 10, elke maand dezelfde jongen, dus op een gegeven moment waren we ook samen aan het rukken, en toen heb ik hem kort gepijpt.

toen ik 14 was heb ik afgesproken met een oudere kerel van 23 en toen is het echte werk voor de eerste keer begonnen, ik vond hem knap en we zijn elkaar beginnen aanraken, dan naakt gegaan, elkaar afgetrokken, elkaar gepijpt.

pas toen heb ik aan vrienden, klasgenoten enzo verteld dat ik gay was, daarna waren veel hetero jongens nieuwsgierig, ik kreeg vaak de vraag “jij bent gay, mag ik mijn penis eens tonen, dan kan je zeggen of hij groot is of niet, voor moest ik het eens met een meisje doen” sommigen lieten een foto zien, anderen via webcam, maar de meesten deden dat in het echt, en de meesten wouden toen ook samen rukken en klaarkomen, en zo zijn we dat blijven doen, en ze vonden het leuk, ze wisten dat ik gay was, ze hadden geen meisje, dus ik was hun enige kans eigenlijk,  dusja ik heb toen heel veel vrienden mogen aftrekken, pijpen.

Badge

Heel lekker verhaal danku om te dellen

Zou je nog eens iets groot willen doen en zo ja wat

Reputatie 2
Badge

Hoe kwam je met die 23 jarige in contact 

Volgens mij valt dit onder forumregel 9 :)

[…]
Topics en reacties mogen niet het doel hebben om seksueel opgewonden te raken. Topics over het delen van seksuele fantasieën of het tot in detail delen van seksuele ervaringen zijn dan ook niet toegestaan. 
[…]

Reputatie 4
Badge +2

Hoi eenanoniemejongen1,

Bedankt voor je reactie.  Het is inderdaad niet de bedoeling details te delen van seksuele ervaringen, zie  Forumregel 9.

Het is een twijfelgeval, maar we hebben het uiteindelijk niet verwijderd. Wel goed hier voortaan goed op te letten.

Vriendelijk groet,

Karin

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Rubenken, 

 

Ik heb zelf niet echt een keer seks gehad met een jongen, maar wel allerlei dingen geëxperimenteerd. Ik ben zelf een jongen, maar niet gay of zo, dus het was echt niet dat ik met jongens wil, alleen experimenteren. Maar volgens mij is het tegenwoordig niet meer de bedoeling om op het forum seksuele ervaringen met elkaar te delen. Mag ik ook weten waarom jij dit van andere wilt weten, wil jij iets met een jongen doen of wil jij er gewoon geil van worden, want dat is niet de bedoeling.

 

Groetjes, 

Anoniempje2222   

Hoi eenanoniemejongen1,

Bedankt voor je reactie.  Het is inderdaad niet de bedoeling details te delen van seksuele ervaringen, zie  Forumregel 9.

Het is een twijfelgeval, maar we hebben het uiteindelijk niet verwijderd. Wel goed hier voortaan goed op te letten.

Vriendelijk groet,

Karin

Ja, het was te verwachten dat dit zo een regel is die heel subjectief is om te beoordelen. Desalniettemin is de aanscherping naar mijn mening wel goed. 

Uiteraard zijn er altijd gebruikers die echt op zoek zijn naar tips. Bovendien is het geen mega-probleem als het oordeel wel een keer positief uitvalt, terwijl de gebruiker de forumregel eigenlijk wel overtreedt.

Badge

Hoi :)

Ik ben niet gay maar heb wel veel met een jongen gedaan. Ik hen hem gepijpt onderwater en afgetrokken. En ik heb hem ooit in het bos afgetrokken en we hebben ooit op zen kamer Gangbang gedaan met 3 andere jongens

Reputatie 1
Badge

Ben nu 15 heb paar dagen geleden het gedaan en het voelt raar maar wel aan te raden je moet je zelf wel ontspannen wat je wilt de eerst paar keer dat die heen en weer gaat wil je de lul er uit drukken maar na 10 min is het super had wel wat drank en drugs op 

Reageer