Vraag

Wie heeft dit nog meer?

  • 4 June 2021
  • 3 reacties
  • 324 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heeeyy

Gister droomde ik (vandaag dus) dat ik seks had met mijn docent. Ik kende die docent niet het is dus ook niet realistisch. Maar ik vond t zoooo geil omg. Mijn seksfantasie is om seks te hebben met een docent lijkt me echt geil. Wie heeft dit nog meer? In me droom trok hij me de wc in en begon me te zoenen en trok me kleren uit. Ik ging hem pijpen en even later hadden we seks. Ik vond t zoo lekker en we hebben t echt lang volgehouden echt geil.Het was dus een natte droom. Hebben meer mensen dit?


3 reacties

Heyy

 

Is op zich niks raars aan. Je bent volop aan het puberen en hormonen spelen een grote rol in je lichaam. Je bent aan het veranderen en raakt erg geïnteresseerd in seks en dromen heb je ook niet echt onder de controle.. Je bent niet de enige die fantaseert denk ik.

 

Ik wil je wel vertellen dat je deze fantasieën het best wel voor jezelf kan houden en het best niet kan delen. Dat zal ten eerste niet echt op prijs gesteld worden.. en ten tweede deze fantasieën zullen geen werkelijkheid gaan worden.. Maar met fantaseren is op zich niks mis hoor!

 

Groetjes van mij.

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb het ook maar dan niet met en docent 

Reputatie 2
Badge +4

Heeeyy

Gister droomde ik (vandaag dus) dat ik seks had met mijn docent. Ik kende die docent niet het is dus ook niet realistisch. Maar ik vond t zoooo geil omg. Mijn seksfantasie is om seks te hebben met een docent lijkt me echt geil. Wie heeft dit nog meer? In me droom trok hij me de wc in en begon me te zoenen en trok me kleren uit. Ik ging hem pijpen en even later hadden we seks. Ik vond t zoo lekker en we hebben t echt lang volgehouden echt geil.Het was dus een natte droom. Hebben meer mensen dit?

Ik heb het ook hoor maar ik had het dan met 3 vrouwen die mij alle 3 aan het pijpen waren 

Reageer