Skip to main content
Vraag

weten jullie ouders van tbdl?

• February 20, 2025
  • 4 reacties
  • 1076 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Mijn broertje is laatst zindelijk geworden dus wilde mijn moeder ook dat ik stopte met luiers dragen.

ik heb haar toen eerlijk verteld dat ik het fijn vond om luiers te dragen en dat ze me een veilig gevoel geven.

mijn moeder vond het fijn dat ik eerlijk tegen haar was en vond het prima als ik luiers bleef dragen zolang ik er niemand mee lastig val en het binnen de muren van ons huis blijft. 

Zijn er meer mensen waarvan hun ouders weten dat ze luiers dragen voor hun plezier? 

( ik draag drynites, pampers maat 8, kruidvat maat 7 en ga binnenkort ook Abdl luiers proberen)

4 reacties

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 2, 2025

Me ouders weten niet dat ik ze lekker vind, maar dat maakt niet uit want ben toch inco. Dus moet ze wel dragen, me andere broer draagt ook luiers. Maar die is ook gehandicapt. 

• May 19, 2025

Mijn ouders weten het ook van mij. Ik heb het ze zelf vertelt. Vanwege incontinentie-problemen draag ik 24/7 luiers. Ik vind dit best lastig maar als ik me af en toe klein kan gedragen kan ik er beter mee om gaan. Ik kwam er door bedplassen achter dat ik luiers fijn vond maar ondanks dat ik nu 24/7 draag zou ik liever geen plas-problemen willen hebben. Ik draag verschillende soorten luiers en luierbroekjes. Ook draag ik af en toe ABDL-luiers. Mijn ouders hebben mij verteld dat ze mijn accepteren zoals ik ben en ze weten ook vrijwel alles van mijn luier-fetisj. Rondom mijn ouders gedraag ik me wel naar mijn echte leeftijd maar als ik soms weer even klein wil zijn trek ik mij terug op mijn slaapkamer en dan kan ik gewoon lekker klein zijn en ik krijg ook de privacy daarvoor. Ik ben zo blij dat mijn ouders mij accepteren zoals ik ben en ben echt erg dankbaar🥰

Liefs Linne 😘 

King.tbdl
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • May 25, 2025

Mijn ouders weten niet dat ik een TBDL ben, ze weten natuurlijk wel dat ik luiers draag voor mijn bedplassen maar dat is het ook. Mijn fettish hou ik liever voor mezelf en ik doe er toch niemand kwaad mee want luiers draag ik toch wel bijna 24/7.

Seashell
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • December 2, 2025

Mijn broertje is laatst zindelijk geworden dus wilde mijn moeder ook dat ik stopte met luiers dragen.

ik heb haar toen eerlijk verteld dat ik het fijn vond om luiers te dragen en dat ze me een veilig gevoel geven.

mijn moeder vond het fijn dat ik eerlijk tegen haar was en vond het prima als ik luiers bleef dragen zolang ik er niemand mee lastig val en het binnen de muren van ons huis blijft. 

Zijn er meer mensen waarvan hun ouders weten dat ze luiers dragen voor hun plezier? 

( ik draag drynites, pampers maat 8, kruidvat maat 7 en ga binnenkort ook Abdl luiers proberen)

Ik heb geen luier fetisj maar ben wel een AB mijn ouders zijn erachter gekomen nadat mijn moeder mijn speen had gevonden toen heb ik verteld over mijn AB gevoelens. Ookal heb ik geen luier fetisj toch lijken ABDL luiers me erg leuk om te dragen sommige zien er erg cute uit. Ik zou graag ABU of Kiddo luiers ooit willen proberen. Hie gaat het ​@Tom2008  heb je al ABDL luiers gebruikt zo ja welke? Ben benieuwd naar ervaringen van anderen met ABDL luiers.

Seashell 😘