Skip to main content
Vraag

Welke maat condoom moet ik hebben?

• November 3, 2025
  • 11 reacties
  • 533 Bekeken

ikbengwnlekkerannoniem
Forum|alt.badge.img

Hallo, ik ben een jongen van 15 jaar. Mijn lul is 22 cm lang als ie stijf is, hoe vind ik een goede condoom die past een hoe krijg ik die zonder al te veel akward gedoe met mijn ouders?

11 reacties

Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 3, 2025

Ik wist niet eens dat er verschillende maten condooms zijn. Misschien kun je het beter ff opzoeken want ik weet er vrij weinig van.

Liefs xxx Yusa 

Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 3, 2025

En je kan dat echt wel kopen bij kruidvat ofzo en dan misschien een beetje gebogen of met capuchon op of bij de zelfscan- die hebben ze wel bij supermarkten. Of je betaald het contant.

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 3, 2025

Ook het grootste condoom zit in een klein pakje dat in je broekzak past; je ouders hoeven niets te zien.

ikbengwnlekkerannoniem
Forum|alt.badge.img

@Diana 

@Yusa 

Maar mijn ouders kunnen op mijn bankrekening kijken en ik heb/mag geen contant geld hebben

• November 3, 2025

Je kunt ze in de supermarkt en bij drogisterij vinden.  Eventueel contant afrekenen en je ouders weten niets.

Wat betreft de lengte, dit is niet zo belangrijk bij condooms aanschaffen. Er zijn inderdaad verschillende maten. Maar.. de omtrek is de maat voering. Dus even het dikste gedeelte van je stijve piemel meten, zodat je omtrek weet. De grotere maten kunnen grotere lengtes hanteren. Indien, je condoom een paar cm tekort is, kan je gewoon veilige sex hebben.  Wel goed opmeten! Te ruim glijd af, te nauw scheurt. Beiden wil je niet meemaken.

Oh ja, de maatvoering/ omtrek is online te vinden, gewoon de zoekmachine opstarten.  :)

Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • November 3, 2025

@ikbengwnlekkerannoniem als je weet ik veel een klusje bij de buren doet heb je zo wat contant geld :)

En anders: kunnen je ouders uit een paar euro van een winkel opmaken dat het condooms  zijn?

xxx Yusa 

ja_ppie
Forum|alt.badge.img+5
  • Vaak actief
  • November 3, 2025

Condoom maat gaat om breedte niet om lengte

Als je ouders al je geld checken wordt het moeilijk

Goed punt van ​@Yusa  Je ouders kunnen op je bankrekening niet zien wat je gekocht hebt, alleen waar

• November 3, 2025

hoi ​@ikbengwnlekkerannoniem 

https://www.durexshop.nl/blog/condoom-advies/welk-durex-condooms-past-bij-mij

https://www.plein.nl/blog/welke-maat-condoom

Omtrek Lengte Geschikte nominale breedte
< 10cm < 10cm 47mm
10-11cm 10-12cm 49mm
11-11,5cm 12-14cm 53mm (gemiddeld)
11,5-12cm 14-17cm 57mm
12-14cm 17-20cm 60mm
> 14cm > 20cm 69mm

ikbengwnlekkerannoniem
Forum|alt.badge.img

Dankjewel!

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • November 4, 2025

Kan het meisje/de jongen met wie je seks wil hebben ze niet kopen?  Ze zijn echt niet duur.

ikbengwnlekkerannoniem
Forum|alt.badge.img

Oh wacht dat is echt heel slim niet aan gedacht ik zal het haar vragen! thx.