Skip to main content

Hoi ik vroeg me tante om condooms te halen voor mij toen vroeg ze mijn piemel maat is dat normaal moet ik die geven

Hallo Nick15 :)

Dan weet ze welke maat condoom ze moet kopen.

-TheMightySlayer <3

Hee Nick,

Het is voor jou wellicht wat ongemakkelijk om zulke informatie met je tante te delen, maar als jij haar vraagt om condooms voor jou te halen, is het wel normaal dat ze dan jouw maat vraagt. Dan weet ze wat ze nog kopen.

Hoe je je penis kunt opmeten, kun je bijvoorbeeld hier lezen.

Groetjes,
Simply Me

Kan ik bijvoorbeeld ook me tante vragen of ze me kan helpen snap het niet echt met meten

Hee Nick,

Tuurlijk, kan je dat aan je tante vragen. Het is maar net of jij dat zelf prettig vind. Als jij je tante daarin genoeg vertrouwd, kun je dat aan haar vragen.

Dan is het natuurlijk aan haar of ze het wel of niet doet, maar niet geschoten is altijd mis.

Over het meten van je penis heb ik ook niet veel verstand, gezien ik een meisje ben..😉 Misschien is er naast je tante iemand anders de je hierbij kan helpen? Heb je het überhaupt al eens geprobeerd?

Groetjes,
Simply Me

Ja vanochtend geprobeerd ik vertrouw me tante er wel in moet ik hem dan aan me tante laten zien met meten hoe moet ik hem aan haar laten zien 

Je kan ook gewoon de maat van de condooms  op internet  opzoeken en je tante vertellen welke ze moet kopen. Dan hoeft ze ook niet perse de opmetingen van je piemel te weten. Is nogal ongemakkelijk kan ik me voorstellen 

Ik heb me tante om hulp gevraagd kwam er niet uit met meten en de maten ze heeft nu alles gezien ze weet nu ook alles is dat erg 

Hee Nick,

Je vraagt je af of het erg is dat je tante nu alles heeft gezien vanwege het meten.

Het is nu toch al gebeurd.. Wij kunnen niet voor jou oordelen of dat erg is of niet. Als jij er zelf geen problemen mee hebt en je er goed onder voelt, dan is het toch voor jou niet erg? Als je tante het niet had gewild, dan had ze dat moeten aangeven. Maar ze heeft het nu gezien, dan kun je niet meer terug. Het is dus afhankelijk van hoe je er zelf tegen aankijkt en natuurlijk ook hoe je tante er tegen aankijkt. Mocht je het toch onprettig vinden, kun je dit nog met je tante bespreken.

Groetjes,

Simply Me

Reageer