Skip to main content
Vraag

welke leeftijd moet ik beginnen met voorbereiden op anale sex

• September 28, 2025
  • 7 reacties
  • 486 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik ben een gay jongen van 16 en ik weet niet of ik dus nu all mijn gat moet gaan voorbereiden op anale sex dus door het langzaam met beginner spullen bijv. Met een beginner set van easy toys langzaam te gaan uitreken of moet ik wachten op een latere leeftijd idk?

7 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • September 28, 2025

Uhhh dat ligt er aan of je het zelf wilt of niet. Niet iedereen die homo is heeft anale seks neem ik aan. En niet iedereen is de ‘botom’ om zo te zeggen. Dus als je het zelf wilt, zou ik zeggen ga er voor. En anders niet. Doe nooit iets wat je niet wilt of niet goed voelt.

xx liefs Wolf 🐺

• September 30, 2025

@Jongetje 23  als jij iets wilt kopen wat daar voor bedoeld is… wie houdt je dan tegen. Beter niet iets te gebruiken wat er niet voor bedoeld is 

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • September 30, 2025

Wat ​@Wolf zegt: niet iedere homo doet aan anale seks.  Ik neem aan dat het een pijnlijke zaak kan zijn als je partner een extra grote piemel heeft.

Ik denk trouwens niet dat je je echt kunt voorbereiden op anale seks.  Tenzij je het echt uitzonderlijk vaak doet met uitzonderlijk grote mannen, rekt ja anus niet permament uit.  Na de daad, sluit die zich weer, gelukkig (je moet er niet aan denken dat je kringspier het niet meer deed).

Wacht tot je een lieve jongen ontmoet en ga dan met elkaar ontdekken wat fijn en wat nodig is.

Maar als je het nu al fijn vindt om iets in je anus te hebben, moet je het natuurlijk gewoon doen.

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Net nieuw
  • September 30, 2025

Hi bedankt voor je reactie ik weet all dat ik een bottom ben enzo en anale sex wil gaan hebben alleen ik moet uiteindelijk mijn gat dus gaan voorberieden zodat er iets inpast dus bijv vaak ren vinger erin doen langzaam enzo met glijmiddel enzo maar moet ik nu all beginnen of dat allemaal doen als ik pas een relatie vindt like duurt t heel lang dus moet ik nu all beginnen of ja zoiets meer ?

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 1, 2025

Ik zou zeggen doe alleen iets als dat voor jou goed voelt. Als je zin hebt om nu al te beginnen hiermee, ga er voor. Anders wacht tot dat je er zelf klaar voor bent.

xx liefs Wolf 🐺

• October 3, 2025

@Jongetje 23  de jongen waar jij het mee wil doen kan dat ook doen met z’n vinger(s) 

Yusa
Forum|alt.badge.img+15
  • Vaste gast
  • October 3, 2025

Ik denk niet dat je je kan voorbereiden en ik denk al helemaal niet dat je gaat "Uitrekken" als je het zo wil zeggen,

Je mag als je wil natuurlijk altijd speeltjes kopen als je idd maar niks gebruikt wat er niet voor bedoelt is.

Dus hetzelfde als wat de anderen gezegd hebben