Vraag

Welke leeftijd een string dragen?

  • 23 July 2018
  • 6 reacties
  • 8801 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Wat is nou een normale leeftijd om een string dragen want ik ben de enige die ze draagt in mijn klas. Ben ik dan er te vroeg bij ik ben 14.

6 reacties

Hoi

Wanneer je begint een string te dragen, is jouw keuze. Veertien lijkt me een gemiddelde leeftijd. Misschien hechten de meisjes in jouw klas hier (nog) niet zo veel belang aan.

Maak je geen zorgen, je bent er helemaal niet te vroeg bij.

Groetjes
x
Dat mag je helemaal zelf weten. Ik ben begin vd brugklas begonnen met dragen van strings.. .en bij LO zag ik dat zo ongeveer de helft strings droeg toen, in de 2e klas was dat al meer.
14 lijkt me prima, maar dat mag je echt zelf weten.
Bij mij is het weer anders. Mijn moeder gaat over mijn ondergoed en ik moet het niet wagen zonder overleg met iets anders te komen. Bovendien heeft zij mij strings al verboden.

In mijn schoolklas draagt trouwens bijna niemand strings, tenminste niet tijdens de gymles
Reputatie 1
Badge +1

Ik was net 12 en zat nog in groep 8 droeg ik strings

Het is toch niet leeftijdsgebonden ?

Reputatie 1
Badge +2

Ik zelf was 12 en zat toen in groep 8 en was denk ik 1 van de weinige 

Ben inmiddels 13 en wil niet anders meer

Ik ben zelf nu 14 en begon er mee doen ik 13 was. Mijn vader zij tegen mij in de auto "wil je niet eens strings gaan dragen" want je zag de lijntjes door mijn leging heen. Ik zij daarop "Nee ik ben geen slet" puur omdat ik niet van hem had verwacht dat hij het ooit zou goed vinden. Later heb ik zelf gewoon online strings gekocht en kwam mijn moeder deze tegen in de was en gingen we samen shoppen. Een string hoeft niet sexueel te zijn Ook al voel ik me er wel goed in en heb ik ook al meerdere xen sex gehad waar mijn vader ook heel chill over is! Op school draagt in mijn klas niemand het maar heb ook maar 4 meiden die allemaal een jaar jonger zijn(het is vind ik niet leeftijdsgebonden) als je ouders het niet goed vinden kun je ze zelf bestellen of kopen en met de hand wassen dan komen ze er ook niet achter (je kan het ze later altijd vertellen) het is jou lichaam dus doe wat goed voelt! Ik draag het lieft ook string bekinis dit vind mijn vader goed maar moeder niet dus draag ik ze al een als ik bij mijn vader ben. Hoop dat dit heeft geholpen

 

Reageer