hoi,
ik ben 14. en zou willen weten vanaf welke leeftijd jullie zijn beginnen masturberen
(ik zelf vanaf 11jaar)
hoi,
ik ben 14. en zou willen weten vanaf welke leeftijd jullie zijn beginnen masturberen
(ik zelf vanaf 11jaar)
12.
Ik vanaf 11 jaar ik weet het best vroeg maar Oki
Ben je n jongen of meisje?
Zelf was ben k n jongen en k begon op mn 11e of 12e
Ben je n jongen of meisje?
Zelf was ben k n jongen en k begon op mn 11e of 12e
ik ben een jongen. hoe oud ben je nu ?
Ik ben een meisje
Ik ben zelf twaalf nu en ik deed het een klein beetje toen ik 10,5 jaar oud was toen had ik het meer uitgevonden en was toen ook nog een beetje toen ik elf was maar sinds een tijdje doe ik echt flink aftrekken en vaak
Ik ben zelf twaalf nu en ik deed het een klein beetje toen ik 10,5 jaar oud was toen had ik het meer uitgevonden en was toen ook nog een beetje toen ik elf was maar sinds een tijdje doe ik echt flink aftrekken en vaak
hoe groot is je penis nu dan
Ik wist al van maturberen toen ik 9 ofzo was maar ben pas echt begonnen vanaf 12 jaar oud
hoe groot is je penis nu dan
10cm slap stijf 14cm
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.