Vraag

Welke fleshlight

  • 5 June 2021
  • 3 reacties
  • 401 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi!

Ik wil dus binnenkort een fleshlight kopen, maar ik zit te twijfelen. Mijn budget is onder de 39 euro. Ik had er dus een gezien met aan de ene kant een mond en aan de andere kant een vagina. Of zal ik er gewoon een kopen met alleen een vagina maar met een cup.


3 reacties

Heyy

 

Ik heb hier totaal geen verstand van dus ik kan je niet echt helpen. Het enige wat ik je wil en kan vertellen is dat je moet doen en moet kopen waar jij je goed bij voelt. Dus koop welke jij het liefst zou willen hebben.
 

Groetjes van mij.

Reputatie 4
Badge +3

 Ik weet niet of het en is wat je bedoelt maarTenga is bekent.

Mijn budget is onder de 39 euro.

Hopelijk hou je er wel rekening mee dat je ook glijmiddel moet halen.

Zoals Het hierboven al schreef zou ik naar de bekende en vertrouwde merken kijken, zoals Tenga en Fleshlight.
Vervolgens kun je op websites zoals Bol.com, Amazon, etc. reviews van klanten vinden, maar je kunt deze ook op andere websites terugvinden.

Gezien je niet echt zo'n seksspeeltje uit kunt testen en retourneren zou ik dus goed kijken naar de reviews en echt iets van de bekende merken halen.

Jij gaf aan een Fleshlight te willen halen.
Ik heb nu alleen op bol.com gekeken, maar je kunt natuurlijk die ook ergens anders halen.
De goedkoopste is 35 euro, dus dat zit onder je budget.
De meest populaire en degene met de meeste reviews is die van Riley van iets meer dan 60 euro.
Dat zit boven je budget, maar de reviews zijn in ieder geval positief.

Ik zou dus goed kijken naar je opties en eventueel iets meer geld ophoesten voor een duurder model, zodat je de zekerheid hebt dat het fijn is.

 

 

Reageer