Skip to main content
Vraag

welk seksspeeltje?

• May 9, 2021
  • 3 reacties
  • 288 Bekeken

Hallo allemaal,

ik ben van plan binnenkort een seksspeeltje aan te schaffen. Btw ik ben een jongen 13. Ik zou een FPPR masturbator kopen.
Heeft iemand daar ervaring mee?

Kan iemand mij ook het nut van die “onderhoudspoeder” en van die toycleaner aub.

Is Easytoys een betrouwbare website?

Alvast bedankt

CACLAR

3 reacties

• May 9, 2021

Hey @CAC LAR,

Ik heb zelf ook de FPPR masturbator gekocht. Mijn mening is dat het een goede starter masturbator is alleen voor mij was die iets te klein. En ik zou er wel glijmiddel bij kopen dan gaat het een stuk makkelijker. Maar toycleaner heb ik er niet bij gekocht, want als je het uitspoelt met heet water is het ook goed. Tip als je hem schoon wilt maken keer hem dan binnenste buiten. En ja die web site is betrouwbaar.  Hopelijk heb je hier iets aan gehad.

• May 10, 2021

De FPPR speeltjes zijn OK om te kijken of het wat voor je is en als je het erg lekker vind zou ik wel meer geld uitgeven voor iets zoals een fleshlight. Glijmiddel is sowieos super belangrijk

Onderhoudspoeder kan nuttig zijn om het speeltje langer mee te laten gaan, maar dat is het niet echt waard bij de FPPR en zelf heb ik het nog niet nodig gehad bij de rest. Toy cleaner is wel fijn. Als het goed is is dat gewoon schoonmaakalcohol. Daarmee maak je je toy goed schoon zodat er geen schimmel ofzo op gaat groeien als je het een tijdje niet gebruikt.

Ik weet niet of je die binnenste buiten kan keren, maar ik doe dat niet met fleshlights omdat die dan stuk kunnen gaan.

Zelf heb ik de fppr laten leveren bij een afhaalpunt, dus ik zou niet weten of die website goed is.

• May 10, 2021

Hey @Indiena

Welke toy heb jij dan als ik vragen mag, want ik zoek eigenlijk een betere voor mij zelf.