Skip to main content
Vraag

wel of geen onderbroek aan

• August 4, 2025
  • 7 reacties
  • 581 Bekeken

Ik heb een vraag. Ik ben 16 en ik twijfel of ik een onderbroek aan zou doen overdag en ‘s nachts. Wat zijn jullie ervaringen?

7 reacties

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Is wel zo hygiënisch om het wel te doen.

xx liefs Wolf 🐺

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 4, 2025

Hoi, ‘s nachts is doe ik ook vaak, overdag minder vaak maar kan wel spannend zijn

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • August 4, 2025

Ik heb een vraag. Ik ben 16 en ik twijfel of ik een onderbroek aan zou doen overdag en ‘s nachts. Wat zijn jullie ervaringen?

Ik slaap meestal in een sport broekje zonder ondergoed voelt lekker vrij en overdag draag ik altijd strings 

• August 5, 2025

@Anonymous.  ik draag vaker onder een short geen onderbroek het zit gewoon lekker vrij, en als ik ren of spring voel ik mn piemel lekker op en neer vliegen. Soms doe ik dat ook in een lange jeans met hetzelfde gevoel. En slapen doe ik als sinds m’n 6e altijd naakt

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • August 5, 2025

Altijd onderbroek ik

matpat13
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • August 5, 2025

ik doe altijd gewoon een onderbroek aan, slapend heb ik alleen mijn onderbroek aan geen pyjama behalve als het echt 20 graden vriest ofzo

• Weet de weg
  • August 6, 2025

Ik deed het ook nooit aan... Behalve op een dag dat ik LO had, dan wel... Tot ik vergeten was welke dag het was... Ik geen onderbroek aanhad en het LO was... Daar stond ik dan...