weinig tijd maar wil toch seks met vriend (vervolg op: wil graag seks met een vriend)


Badge +3
hoi allemaal!

zoals ik in mijn eerste topic heb gezegd ga ik morgen bij een vriend slapen en wil ik met hem gaan experimenteren. Alleen zei hij straks dat hij nog een feestje had en dat ik om half 9 pas kon komen alleen nu is mijn vraag hoe kan ik zo snel mogelijk zorgen dat hij dat ook wilt? want ik had anders heel de avond de tijd en nu maar best kort, ik ga daar ook niet binnenstappen en dan meteen beginnen zegmaar, maar na een uurtje of langer wil ik toch wel graag beginnen.

groetjes F1fan

alvast bedankt voor de tips!

53 reacties

ik ha gewoon gevraagd of hij al schaamhaar had en of hij al sperma had enzo maar ik had een app gedownload en daar kun je op true ore dare klikken (ik had stieken het item seksualiteit aangeklikt) dus hij wist niet dat zo´n soort dingen kwamen maar 1ervan was: doe je hand 1minuut in de broek van de ander ofzo dus dat hadden we nog wel gedaan maar dat komt nog wel want ik vroeg of hij al nieuwschierig was en hij zei ja dus wie weet wat er nog komt...

groetjes F1fan

Welke app?
Als je gwn in de app of play store true or dare intypt krijg je er genoeg en ik heb er een met een blauw en oranje balkje

Groetjes F1fan

Oh haha
Kan hem nie vinden heb je hem nog voor de naam?



Sorry dat ik hier nu mee kom

Reageer