Vraag

weet iemand hoe je hebt beste zwangerschapstesten kan halen?

  • 18 October 2021
  • 1 reactie
  • 175 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi,

 

ik heb een vraagje ik ben nu 16 en ik heb al meerdere keren seks gehad met me vriendje hebt daar ongeveer 1 jaar en 6 maanden mee meer in details ga ik niet…. maar ik heb dus afgelopen zomer een spiraal laten zetten voor het geval dat…. nu zij hij toen hij me vingerde dat hij iets voelde en ik zat toen van shit is het me spiraal…..? ik heb zelf namelijk geen idee maar is het goed dat je die voelt zitten???

en nog een vraag ik denk dus dat ik zwanger ben want heb een paar simptonen zo als vaak moeten plassen en buikpijn. beetje misselijk…….. maar ik durf geen zwangerschap test te kopen dus weten jullie misschien hoe ik het beste er 1 kan kopen en welke raden jullie aan?

oh ja ik mag niet bestellen… en mijn ouders gaan echt niet kopen….

plzzzz help me out!!!


1 reactie

Heyy

 

nu zij hij toen hij me vingerde dat hij iets voelde en ik zat toen van shit is het me spiraal…..? ik heb zelf namelijk geen idee maar is het goed dat je die voelt zitten???

Ik heb zelf vrij weinig verstand van een spiraaltje.. Ik heb even wat opgezocht en kwam op het volgende uit:

 

Voel je het hormoonspiraaltje tijdens het vrijen?

Als het spiraaltje op de juiste plaats zit, voel je het niet zitten. Als je het wel voelt, check dan even bij je dokter of het spiraaltje op de juiste plaats zit.

Bij het vrijen kan je partner de draadjes eventueel voelen. Is het belangrijk dat je partner niet weet dat je een spiraal hebt? Zeg dat dan tegen de arts die het spiraal inbrengt, zodat die de draadjes heel kort kan afknippen.

Bron > https://www.allesoverseks.be/het-hormoonspiraaltje

 

 ik durf geen zwangerschap test te kopen dus weten jullie misschien hoe ik het beste er 1 kan kopen en welke raden jullie aan?

Een zwangerschapstest kan je in best veel winkels kopen! Je kan bijvoorbeeld naar de drogisterij of apotheek gaan want die verkopen genoeg zwangerschapstesten en die zijn denk ik ook wel betrouwbaar.
 

Je kan ook (samen met iemand die je vertrouwd) langs de huisarts gaan. De huisarts kan je namelijk ook helpen om te testen of je zwanger bent of niet. Je kan gewoon langs de huisarts gaan zonder dat je ouders daar achterkomen / zonder dat je ouders mee moeten. De huisarts heeft namelijk beroepsgeheim en vertelt niks door aan anderen zonder jouw toestemming.
 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reageer