Skip to main content
Vraag

wedstrijd zwemmen

• April 23, 2026
  • 4 reacties
  • 337 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi ik wil misschien op wedstrijd zwemmen maar zit ergens mee je moet dat zo’n strakke zwembroek aan maar dan zie je dus oprecht alles. Krijgen jullie dan geen stijve? 
En met omkleden hoe doen jullie dat dan? Gewoon aparte hokjes ofzo? Samen douchen ofzo of dat niet? 
want het lijkt mij wel leuk maar zo’n speedo vind ik wel spannend met andere erbij hoe denken jullie daarover

4 reacties

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 9, 2026

Hoi, ik zit er nu al even op en ik moet zo’n strakke zwembroek aan. Ik krijg eig altijd wel een stijve maar eig hebben veel jongens dat dus het is gwn normaal. En wij douchen gwn naakt samen. Toen ik er de eerste x kwam deed ik met onderbroek maar toen trok iemand die naar beneden en begon die me te pijpen en masseren. Dat was best lekker dus. Eig is het echt geil om zo’n strakke zwembroek aan te hebben en al die meiden kijken ook veel naar je dus😀

als je nog vragen hebt hoor ik het wel

groetend hakkd 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 9, 2026

Ik zit ook op wedstrijdzwemmen en in die strakke zwembroek (jammer) zie je je lul wel echt goed maar niemand kijkt daarnaar en je went er ook wel aan want elke jongen heeft het en in de kleedkamer zit je daar met een paar jongens die allemaal gewoon aan het kletsen zijn en echt niemand kijkt daar naar je lul. Ik zou er opgaan als ik jou was!!! Is echt een leuke sport!!!

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 9, 2026

Onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon

Hey, ik heb vroeger een lange tijd wedstrijden gezwommen ik doe nu nog wel mee Waterpolo maar ik heb oprecht denk ik nog maar 1 keer een stijve gekregen, en met het omkleden zijn we allemaal wel naakt, en doen we daar niet gek over

Simplykana
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • June 9, 2026

Hoi!

Ik ben een meisje en zit ook al heel erg lang op wedstrijdzwemmen. Je ziet de penis van de jongen wel echt, maar ik heb het vaker gezien en het kan niemand echt iets schelen en ze snappen het vast wel :) Op mijn club douche je niet naakt mr op sommige wel dus. Je hebt vooral gezamelijke kleedkamers eerst durfde ik niet, mr na een tijdje dan vertrouw je ze wel gewoon. Wees niet bang, want het is heel normaal! 

Xoxo naam verwijderd ivm anonimiteit