Skip to main content

webcam sex

• June 13, 2013
  • 36 reacties
  • 5813 Bekeken

Toon eerste bericht

36 reacties

• January 30, 2014
dit zijn echt belangrijke dingen voordat je het gaat doen. het MOET donker zijn. je moet NOOIT je gezicht laten zien. er moeten geen opvallende objecten zichtbaar zijn.

ik trek me zo dan af op chat websites (geen accounts), nog nooit problemen mee gehad.

en als je er een account voor nodig hebt, maak een anonieme account met neppe persoonlijke informatie.

hier is een screenshot hoe ik het doe 😉 ***in strijd met forumregels****

• January 30, 2014
gast hoezo zet je hier een screenshot neer

• January 30, 2014
NIET DOEN!! als hij je IP adres achter haalt weet hij waar je woont etc.

• February 1, 2014
Hoi,

Of je 't doet moet jij zelf weten maar kzou als je ervoor betaald iets voor je webcam plakken. Als het met iemand is waarbij jullie het allebei willen zou ik masker op doen en dat met diegene afspreken.

doej

• February 22, 2014
Je kan naar omegel gaan en dan staat er onder video of zoiets een woord als je daar op klikt krijg je sex cam zorg ervoor dat je hooft er niet op staan maar aleen je geslachts deel en als je het niet vertrouwt klik dat op next

btw je hebt heen acount nodig opnomegel dat  is wel fijn ????

• December 18, 2017
Ik heb webcam seks gehad en het is geweldig.🆒 Ik heb deze pagina's lange tijd bezocht en ontmoet meestal geweldige mensen met wie ik veel plezier heb en meestal heb ik seksgesprekken via de webcamera

• December 22, 2017
Ik heb er wel ervaring mee ik heb het vaker gedaan het is wel gevaarlijk maar als je je hoofd maar nooit filmt dan kan er niks gebeuren mensen gaan je echt niet herkennen aan je lichaam
Groetjes Fantastisch

• September 2, 2020

Webcamseks hebben is leuk en hoeft niet gevaarlijk te zijn:smiling_imp: . Het enige advies dat ik je geef, is dat je alleen erkende sites bezoekt en nooit je creditcard invoert op een site die geen goede reputatie heeft

• September 2, 2020

Webcamseks hebben is leuk en hoeft niet gevaarlijk te zijn:smiling_imp: . Het enige advies dat ik je geef, is dat je alleen erkende sites bezoekt en nooit je creditcard invoert op een site die geen goede reputatie heeft

En via een vpn server/netwerk gaat kunnen ze je ip adres ook niet achterhalen 

• September 2, 2020

Webcamseks hebben is leuk en hoeft niet gevaarlijk te zijn:smiling_imp: . Het enige advies dat ik je geef, is dat je alleen erkende sites bezoekt en nooit je creditcard invoert op een site die geen goede reputatie heeft

Wat voor site gebruik je?

Laura_
Forum|alt.badge.img+2
  • Kindertelefoon
  • September 2, 2020

Hoi Iemand en andere forumgebruikers,

Volgens forumregel 9 is het niet toegestaan om sites uit te wisselen voor webcamseks. Volgens de wet is het niet toegestaan om deze sites onder de 18 jaar oud te bezoeken. Om deze reden is het daarom niet toegestaan om dergelijke sites uit te wisselen.

Groetjes,
Laura, De Kindertelefoon