webcam sex

  • 13 June 2013
  • 36 reacties
  • 5192 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoi fantaseer al een tijdje over hoe het zal zijn om webcam sex te hebben.
mijn vraag is of iemand hier er al ervaring mee heeft en of het gevaarlijk kan zijn( opnames etc.)

36 reacties

Heb ik er ervaring mee? Zelf niet. Is het gevaarlijk? Jazeker!
Het kan sowieso altijd worden opgenomen, dus zorg ervoor dat je een account hebt, waarin GEEN persoonlijke gegevens staan. Zorg er ook voor dat er NIETS in beeld is, wat jouw identiteit kan onthullen. Dus geen agenda op je nachtkastje, geen posters aan de muur, gordijnen dicht (anders zien ze wel weer een auto staan en herkennen het kenteken ofzo) en nooit, echt nooit je hoofd in beeld. Als het ooit misgaat, en er opnames op internet verschijnen krijg je ze er helemaal NOOIT meer af. Zo ... eens kijken of je nu nog zin hebt!
ja hoor 😉
het is Ā verschrikkelijk gevaarlijk vooral als je je gezicht laat zien niks moet in beeld zijn zodat mensen je niet herkennen Ā aan je kamer
Toen ik 11 was (3 jaar geleden) deed ik dat ook via habbo. Ik heb het slim gespeeld vroegen ze me gezicht blokte ik ze gelijk. Maar nu ben ik verstandig en weet ik dat ik het niet moet doen maar ik vond het wel altijd heel spannend.

knuffies
ik denk er ook over na maar ik durf het niet.. 😳
ik denk er ook over na maar ik durf het niet.. :$

heb precies hetzelfde fanatseer er al een tijdje over maar een of andere manier durf ik het niet egt
Als het op internet komt dan is degene die het in bezit heeft en het op internet zet enorm strafbaar. Ook al is hij minderjarig, dan heeft hij geen carierre meer XD
Kijk, je KUNT het wel doen, zo lang je het maar veilig doet. En dus alle risico's kent. En het grootste risico is (denk ik) dat er iemand zwaar misbruik van maakt, en je er mee chanteert. Zeker als je een meisje bent (needhelp bijvoorbeeld). Dus als je wel je gezicht in beeld doet, weet dan waar je aan begint! Beelden eenmaal opgenomen zullen NOOIT meer verdwijnen van internet. Je kunt zwaar gechanteerd worden. Dus ik zou zeggen ... ken je niet iemand die je een beetje vertrouwd waarmee je kunt cammen? Zorg er minimaal voor dat jij wel weet wie de ander is ... voordat die ander iets over jou te weten komt. Mijn vriendin zegt net ... probeer het anders met een maskertje op 😛 Kan wel een goed idee zijn! Have fun...maar kijk uit!
hahaha met maskertje maar ik denk dat ik het toch nie ga doen, te veel risicoĀ“sĀ 
bedankt voor de reacties
Je kan het doen ik raad alleen wel af om het met een vreemde te doen vraag een vriend of vriendin of die webcam sex wil doen met je en dan bedoel ik 1 die je echt 100% kan vertrouwen veel suc7
Is het gevaarlijk;Kortweg ja!
Moet je nooit doen mensen die goed over weg kunnen met computer kunnen er achter komen waar je woont.
En word het veel erger.
ten tweede kunnen de beelden Ā die op dat moment door de webcam zijn gezien worden verspreid over heel het internet.
Dus de hele wereld kan het zien.
Ik zou er niet naar uitkijken en naar iets anders verlangen....
Iemand opties voor hem/haar?
ik zou het niet doen.... te veel risico's.
Hmmm webcamsex lijkt me nou totaal niks, echte seks lijkt me toch veel beter aangezien je via de webcam alleen iemand ziet die metzich zelf speelt, als dat je opwind zijn er genoeg sites te vinden lijkt me.
Anyway er hangt idd een risico aanvast en what if het heel toevallig een bekende is, het zal je verbazen hoe klein de wereld is.Ā 
En ja het is strafbaar het op internet te plaatsen, maar ondanks dat zal jou filmpje/fotos toch altijd nog te vinden zijn en dat zal jouw leven ook beinvloeden.
Zelf doe ik het wel eens zo nu en dan, maar ik let wel op met dat soort dingen. Ik laat eigenlijk nooit mijn gezicht zien, en wat is over mezelf vertel is altijd een neppe leeftijd en enkel dat ik in Noord-Brabant woon. Ik heb zelf altijd gevonden dat, zolang je gezicht niet in beeld komt, het wel okƩ is.
Hey,
toevallig heb ik dit pas gedaan met een goede vriend van me. We draaien al een tijdje om elkaar heen want er hangt echt een spanning tussen ons in.
Het was echt enorm eng om te doen en hij daagde me steeds uit verder te gaan. Heel opwindend en spannend!Ā 
Het was ook echt heel leuk om een keer te doen, maar nu voel ik me wel rot.Ā 
Ik heb er best wel spijt van en ik weet dat er niks is opgenomen, maar de situatie met hem is nu gewoon anders. Ik kan niet meer naar hem kijken zonder daar aan te denken. Dus je moet echt de goede persoon uitkiezen als je het wil doen met iemand die je kent!
Als je het gaat doen met iemand die onbekend is, zoiezo je gezicht niet laten zien, maar dat hebben al meer mensen gezegd :PĀ 
xx
Ik sta er denk ik ook wel voor open als jongen om een meisje beetje uit te dage en zelf mmee gaan:o
Oke snap de laatste 2 reacties niet wat proberen jullie ermee te bereiken ???
tilburg013 als iemand het een x wil proberen sta ik daarvoor open
Ja maar je weet dat het niet de bedoeling is om contactgevens uit te wisselen dus waarom doe je dat dan ?
tilburg013 oh sorry dat wist ik niet maar bedankt voor het zeggen:D
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik kan je wel vertellen dat ik dat liever zo hou. Als ik er verlangens naar zou krijgen, zou ik ervoor zorgen dat mijn naam nergens te zien is en dat ik nooit mijn gezicht laat zien. Het kan namelijk heel erg makkelijk opgenomen worden. Dus kijk daar alsjeblieft mee uit als je problemen wil voorkomen.
Je moet doen waar je je fijn bij voeld!!!

xxx-jes,
JasmijnĀ šŸ†’
NOOIT DOEN!
Kan gevaalijk zijn.
Als je het doet word je 100% genaait.
haai ik heb het 1x gedaan maar ik had ook de cam op mij gericht en dan zo zo dat je me face niet Ā zach het is bij mij allemaal goed gegaan gelukkig maarjaa ik doe het ook nooit meer ik von dhet leuk voor de kik todat hij ging zeggen dat ik mezelf op mijn vagina moest gaan slaan enso toen heb ik afgesloten en nooit meer gedaan dus als je het doet let goed opĀ 
xxx

Reageer