Vraag

wc bril zwanger

  • 15 November 2020
  • 21 reacties
  • 3554 Bekeken

Badge

Hy,

Ik ben een jongen van 14j en ik masturbeer is in de badkamer en heb schrik dat mijn zus en tante miss zwanger zouden worden van mij en ik zit hier al meer dan een week in mijn gedachten…

Dank u alvast!


21 reacties

Badge

kan er iemand reageren aub ik ben echt bang nameijl...

Volgens mij hoef je zich geen zorgen te maken. Op die manier kan een meisje of vrouw niet zwanger worden.

Badge

Hyhy

 

NEE!! Het kan niet ofwel mort ze al het sperma in hun vagina duwen en diep genoeg en mag het volgens mij niet langer dan 24 uur geleden zijn gespoten. Dus het is onmogelijk. Mijn ex dacht ook dat ee zwanger was ze had bij mij gekomen en ze dacht dat ze zwanger wzs omdzt ze geen regels meer kreeg, ze voelde haar ziek, en haar buik zwelde op maar dat zat allemaal in haar hoofd en door die stress zwelde haar buik op. Dit heeft 1 en een halve maand geduurd en geloof me het waren lastige maanden😂.

 

Greats

Badge

Oke bedankt dus voor de zekerheid

Het kan niet dat mijn zusje en tante een kindje hebben nu in hun buik

 

heyyheeyy

 

nee ze hebben nu echt geen kindje in hun buik

Eigenlijk mag ik niet oordelen. maar ik vind het een beetje raar om op het toilet te masturberen - al helemaal als je niet alleen woont. Het kan zijn dat iemand anders ook naar het toilet moet terwijl je bezig bent en dat je dan met een erectie naar buiten komt.
Als je het sperma naderhand wegveegt met een doekje is er niets aan de hand. Als jouw moeder of je tante dan naar het toilet gaat gebeurt er niets. Om zwanger te worden moet er sperma (of in sommige gevallen voorvocht) in de vagina komen. Daar is in dit geval geen sprake van.

Badge

Ik heb het afgevogen dus er is nu echt geen kans..

Moet je je penis is de vagina doen om iemand zwanger te laten worden?

Niet per se. Er zijn ook andere manieren waarop het sperma in de vagina kan komen. 

Badge

Maar op mijn manier zegmaar met die wc bril?

ik heb het wel afgevogen

Nee.
Dat is zo uiterst onwaarschijnlijk dat het zelfs als grap werd gebruikt in de House M.D. serie.
 

Badge

Hy ik ben terug ik hoor net dat mijn tante zwanger is geworden zou het van mij kunne zijn...

Badge

Ik hooo echt van niet

Badge

Mar het rare is mijn zus ging na mij naar toilet rn is 1weej daarna  ongesteld geweest en dan na mijn zus mijn tante en nu is mijn tante zwanger en ik had nog efgevogen met papier papier met water etc

 

Lijkt me sterk

Badge

Maar dat was ze was 3weken zwanger geworden en dit is allemaal 1week gebeurd

 

Badge

Ik denk dat ze niet zwanger is geworden want ik heb het met papier water zeep afgeveegt en zelfs gedroogd rn dat was pas uren later dat mijn tante naar toitler is gegaan

Als sperma niet in de vagina terechtkomt, dan heeft het een levensduur van maximaal 2 uur.

Badge

Maar ik heb het afgevogen etc dus dan gaat het direct dood of niet

Reputatie 7
Badge +7

Hallo @Voetbal09 ,

 

het is heel onwaarschijnlijk dat er iemand zwanger wordt van sperma op een wc-bril. Om een zwangerschap te krijgen, moet het sperma in de vagina komen. Een vrouw die op de wc zit, zit niet met haar vagina op de wc-bril.

 

Groetjes,

Marieke / De Kindertelefoon

Reputatie 2
Badge +1

1 een vrouw wordt niet zwanger als ze op de wc bril zit na dat jij je weet wel heb gedaan 

Dat is onmogelijk en daarmee uit

 

Sperma kan niet lang overleven dus je hoeft er niet bang voor te zijn en vooral als het op een droog opvlak is gaat het al helemaal snel bang maar alsnog zou ik wel ff het wegspoelen en opruimen laat maar is op wc bril na ja het is onmogelijk maar miss om jezelf wat meer op gemak te brengen maak de wc bril dan even schoon heb je minder stress ookal is die stress sws niet nodig

Reageer