Skip to main content
Vraag

Wat zou jij doen?

• June 22, 2020
  • 10 reacties
  • 781 Bekeken

Hallo! vraagje even, wat zou JIJ doen wanneer er iemand naakt op je bed ligt (Geslacht en andere dingen naar voorkeur)

AJ

10 reacties

• June 22, 2020

Vanwaar de vraag?
Ik heb namelijk het idee dat hier iets achter zit, zeker als we naar het subforum zouden kijken….

Het lijkt mij redelijk terecht om je af te vragen waarom daar iemand in jouw bed ligt, laat staan naakt.
Hoe is deze persoon namelijk jouw huis binnen gekomen? 
Waarom is diegene naakt? 
Hoezo is jouw bed zijn of haar eerste keuze? 
De context is dus nogal bepalend.

Ik vermoed dat je een of ander opwindend verhaal wilt krijgen, maar ik denk dat je daarvoor beter naar erotische websites kunt gaan.

• June 22, 2020

ik zou gelijk me hoofd tussen de benen van dat meisje (als het een meisje is tenminste) gooien

• June 23, 2020

Hi IkBenAnonymousAJ,

als er een meisje naakt op mijn bed ligt, dan zou ik vragen of ze zich aankleedt, terwijl ik dan een glaasje water voor haar ga halen, want een meisje die in mijn bed kruipt is niet helemaal 100%

als er een leuke jongen naakt op mijn bed ligt, dan is die op het goede adres , mooi op tijd en heeft ie goed naar me geluisterd toen ik zei 'ga jij maar alvast naakt op mijn bed liggen, dan kom ik er zo aan

Groetjes,

M&M's

• June 23, 2020

Hoi

Wat zou ik doen als er iemand naakt op mijn bed ligt? Nou… er een dekentje overheen leggen, als die persoon slaapt? In je slaap koel je namelijk best snel af. Toch zou ik me wat zorgen maken over het feit dat iemand zich uitgekleed in mijn bed heeft gelegd, want waarom nu net mijn bed, wanneer dat van mijn moeder zo veel zachter is. Anyway. 

Is de naakte persoon op mijn bed wakker, gooi ik er nog steeds een dekentje naar, al is het maar zodat deze persoon zich kan bedekken. Jongen of meisje, het maakt me niet uit. Ik voel me comfortabeler wanneer de personen rond mij gekleed zijn. 

In de eerste plaats zou ik schrikken, moest er een naakt iemand op mijn bed liggen. Dat verwacht je namelijk niet, of toch niet in mijn leven. Een heel spannende, stomende reactie hoef je van mij trouwens niet te verwachten. Ik heb niet zo’n interesse in dat soort dingen. 

Gr. Kenshin

• June 23, 2020

Hey

Ik zou me afvragen waarom die persoon naakt in mijn bed ligt en hoe die persoon is binnen gekomen. Daarna zou ik vragen wat die persoon komt doen en daarna wat te drinken aanbieden. Ik zou me daarna afvragen waarom naakt en waarom in mijn kamer en waarom nou bij mij. Want Waarom wil iemand naakt in mijn kamer zijn? En zal ik het zo zeggen, ik ben niet de knapste laat ik het maar zeggen(kuch ugly) .

Je hoeft van mij niet iets spannends te verwachten. Want dan kan ik je zeggen dat dat niet gaat gebeuren. 

Groetjes Gebruiker c 

• June 23, 2020

Als het een meisje is dan zal ik gelijk het standje deepthroat met haar doen.

• June 23, 2020

Heey,

Als iemand naakt in mijn bed ligt dan zal ik echt zoiets hebben van holy f*ck what the hell krijgen we nou?! Dan spring ik waarschijnlijk me bed uit grijp me telefoon ren naar de badkamer, ga onder de wasbak liggen bipperen en bel de politie lol.

Het lijkt mij in ieder geval geen prettig idee om ineens een random persoon in je bed zien liggen, en dan ook nog is naakt.

Stel je voor het is nu lekker laat bijna kwart voor 1 in de nacht en je wordt wakker omdat op een of andere manier je deken niet meer zo makkelijk mee beweegt.  Je gaat met je voeten naar achteren en ineens voel je daar een andere voet. Niet jouw voeten, maar van iemand anders. Op dat moment hoor je iemand ademen net achter je, je voelt de wind die uit diegenes neus of mond komt in je nek haren, dan kijk je heel langzaam over je schouder en zie je daar een jongen of meisje, of man of vrouw met wijde ogen en een big smile naar je kijken. Ik ga me dan niet nog even afvragen van goh wat doet hij of zij daar nou achter me, naakt en starend kijkend. Ik zou echt op springen en het huis uitrennen lol. Of toch de badkamer en trillend op de grond liggen. 

Ik ga persoonlijke zelf niet denken aan seks dan, maar ja blijkbaar andere wel..

See ya!

Spookyzx. 

• June 24, 2020

Als er een naakte jongen of idk in mijn bed zou liggen zou ik hem uit het raam yeeten

• November 8, 2020

Hey allemaal! Ik kan me niet herinneren dat ik dit heb gepost maar sorry dus. 

Dit was nogmaals niet de bedoeling. 

• November 8, 2020

Als ik aleen thuis was en het was al beetje laat rond 01.00 ik zou een cute girl tegenkomen in mijn kamer naakt ik zou echt sex met haar hebben