wat voor vagina vinden jullie het mooist?

  • 25 April 2015
  • 11 reacties
  • 2532 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heeee jongens en/of meisjes hier een paar vraagjes over de vagina ;)

1, wat vind je het mooist/geilst, dat de schaamlippen alles bedekken of juist niet?
2, schaamhaar, kaal, streepje of wat anders?
3, nog toevoegingen?

11 reacties

1, wat vind je het mooist/geilst, dat de schaamlippen alles bedekken of juist niet?
Een strake vagina vind ik beter
2, schaamhaar, kaal, streepje of wat anders?
Kaal/Klein beetje haar
3, nog toevoegingen?
nope
1, wat vind je het mooist/geilst, dat de schaamlippen alles bedekken of juist niet? Dat de schaamlippen alles bedekken, geen open vagina.
2, schaamhaar, kaal, streepje of wat anders? Liefst geen schaamhaar.
3, nog toevoegingen? Geen toevoegingen meer.
1 ik vind gwn zo natuurlijk mogelijk dus de schaamlippennzien.
2 schaamhaar
Reputatie 2
Badge +1

Ik vind het geilst als de buitenste schaamlippen niet alles bedekken dus dat de binnenste schaamlippen er tussen uit komen, staat zo lekker ondeugend :-)

Badge

heeee jongens en/of meisjes hier een paar vraagjes over de vagina ;)

1, wat vind je het mooist/geilst, dat de schaamlippen alles bedekken of juist niet? nee
2, schaamhaar, kaal, streepje of wat anders? kaal
3, nog toevoegingen? nee

 

Badge

love alle vaginas alle vaginas zijn lit

 

lav

en love al borsten

 

lab

Heb niet echt een voorkeur..  Vagina mag gesloten zijn maar ook open. Schaamlippen mogen klein zijn maar ook weer groot. Met haar of zonder ook allemaal prima. 

1, wat vind je het mooist/geilst, dat de schaamlippen alles bedekken of juist niet? Gewoon zijn zoals het is. Het is niet dat je vormpjes kan uit knippen.
2, schaamhaar, kaal, streepje of wat anders? Boeie
3, nog toevoegingen? Respecteer wat je krijgt. Wees blij dat iemand je vertrouwt.

Bij borsten klinkt dit antwoord toch iets beter maar alle vagina's zijn mooi. Je kan er weinig aan veranderen, dus maak je er geen zorgen over. Of je nou grote of kleine lippen hebt of een streepje haar of kaal, dan maakt niks uit. Ze zijn allemaal mooi. 

Reputatie 2
Badge +1

Love naar alles vaginas elke vagina is uniek en wees blij dat er een meisje is die je vertrouwt en toe laat om haar vagina te mogen zien en likken enz 

meisjes wees trots op jullie vagina🫶🏻

Reputatie 4
Badge +3

Ik weet niet wat het mooist is ofzo. Ik ben gewoon wel blij met mijn vagina. Het hoeft niet anders het is zo als het is.  

1, wat vind je het mooist/geilst, dat de schaamlippen alles bedekken of juist niet? Mijn schaamlippen (binnenste) steken iets uit en ik vind het prima zo.
Een strake vagina vind ik beter Het is niet beter ofzo, het is allemaal goed.
2, schaamhaar, kaal, streepje of wat anders? Dat weet ik nog niet, ik heb nog weinig haar, maar ik knip het wel weg of korter, vooral langs mijn bikinilijn. Misschien ga ik het scheren, maar misschien niet. Ik hoor ook wel dat haar juist goed is/gezonder. 
Kaal/Klein beetje haar dus nu kies ik beetje haar is oké

Floor

Reageer